2008年10月5日 星期日

結婚周年紀念@八月居

昨日剛慶祝我的結婚紀念日, 我幾驚打風呀, 咁就掃興了,


但昨日就算係落雨我都係室內時佢至落, 我一出室外佢就停雨,


仲有陽光出嚟照下咁, 個天都算對我不薄 lu, 今年我倆去咗呢間八月居食飯,


佢用料唔錯, 而且足料, 最貼心的是, 當我食完甜品之後, 佢放咗兩杯飲品係枱,


開頭我都唔知係乜嚟的, 完來係凍苿莉花茶, 內裡中有蘆薈粒, 好好飲的,


飲完之後個口仲留有d花香, 直得去呢間試下的!


 



 



(d 餐具都好靚下)


 


 


 



 


 


 



 



(呢個上湯魚翅好足料的, 有成2,3排翅架)


 



(我都係第一次食蒸的北寄貝, 一d都唔鯹, 好好味)


 



(呢個全名唔記得, 只記得佢係石斑塊, 一d都唔鯹)


 



(呢個魚湯洞庭麵, 雖然無咩料係裡面, 但d魚湯咁配d麵都已經好好味)


 



(呢個甜品係蛋白杏仁茶,  唔太甜, 好好味)


 



(呢2杯飲品就係苿莉花茶喇)


 



呢間店可以坐外面食的, 一面看夜景, 一面食嘢, 真係唔錯呀!


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: