2012年4月24日 星期二

[分享] 近期熱烘烘的家用RF射頻美容機 ~ Cutey UP

這篇想分享很久了, 終於把它打好了! 回想起想買這部RF 射頻美容機, 我足足考慮大半年時間, 一來它價格不便宜, 二來想搜集多點資料及同類產品比較, 看買那部比較好! 
最後
, 經搜集及看了不少討論區的意見後, 結果在去年年尾購入了這部由韓國製造的Cutey up RF 射頻美容機($4380/部, Frequency有30Hz)! 不過最近也得知, 多了一家公司出了RF 射頻機, 各位想買的朋友, 又再多1個比較呀!





而盒裡包了一部RF 射頻美容主機, 機身分別設有Handle (綠白色那支) + Electrode (黑色圓頭), Earth Pole (銀色那支), 度數可調效由1-16的熱度, 也可自行設定自己的療程時間(每天不能超過40分鐘)! 

購機時, 跟機是附40mm大的專用頭, 也可轉換不同大小的
專用頭使用(分有15MM,50MM及眼部專用頭), 用於不同部位, 而我同時也額外購入專用於眼部的專用頭($390/個), 不過眼部專用頭我覺得可以不買, 因用過後, 用途不大, 而且很難控制! 


而每次使用時, 一隻手需握住銀色的Earth Pole, 而另一隻手便可握住Handle 及配上自己覺合用的Electrode 機頭! 

另外, 按
賣方所講, 建議配合RF 機專用的RF Cream 使用, 因而也購入了它所講的專用RF Cream ($450/800ML), 不過是否需要買, 真的看個人需要/自行找替代品代替, 因它的質地跟臉部按摩霜差不多, 讓使用時比較好推吧!



RF Cream 每次用量, 經我多次試驗後, 覺得使用21毫錢幣容量RF Cream 便足夠, 用太多反而令Cream 弄到臉部很多位置沾到油份(因RF cream 使用前是呈膏狀的,遇熱後, 會慢慢轉化成油感)! 

另外, 在塗RF Cream 之前, 也會先塗精華素之類的產品打底, 可讓推的時候, 令皮膚不會太乾及可吸收精華的養份
!




通常做RF 機之前, 請清潔好臉部, 塗好所需產品後, 我習慣先做好半邊臉後, 才做另外一邊! 原因每邊臉所用時間相對, 而被免一邊推太多而弄置大小臉就不好呀! 

推完後, 整張臉都變得油油的, 所以我會用濕紙巾擦乾淨, 效果比再用水沖洗/再用潔臉品再洗一次, 效果更好! 隨後便會即時敷個面膜, 因皮膚這時變得乾燥及發紅, 敷個水份面膜, 可為皮膚補濕及Cool Down作用!



而我最近會用以下的產品來配合RF 射頻機使用, 因為配合使用效果明顯, 而且最重要價錢便宜, 多用不心痛呀! 

初初買了RF 射頻機回家後, 我很勤力的, 每星期做2次, 沒有做RF 射頻機的日子, 也會天天敷水份面膜, 好讓肌膚補充水份, 但因次數密了, 皮膚也會感到有點乾! 但我也比我朋友好, 因她更因為想快點見效, 所以天天做, 也沒有好好為肌膚補充水份(敷面膜) 結果...弄至皮膚缺水及起很多少暗粒來, 後來教她我所用的方法後, 她便沒事了! 

做到第5次後, 肌膚鬆鬆的肉, 已見到有所提升, 而變得緊緻, 虎紋位更明顯變淡了! 往後開始, 則改為1-2星期做一次, 使肌膚有充足的時間敷面膜補濕, 而增加皮膚的彈性, 做到第10次後, 肌膚還能保持緊緻(當然仍需努力) 輪廓也比之前明顯突出! 另外, 其實這部機是可用於身上作減肥瘦身之用, 不過我覺得用於臉上的熱力已用到最強也只是感到微熱(不過熱力則因人而易) 所以暫沒試過用於身上!



好了, 分享到這裡! 由於這部所買的地方, 會令人誤會以為我是與它有任何利益上的關係, 因是我真金白銀所購買, 所以我不便公開我購買的地點! 但據我所知, 香港暫只有2個代理的有賣這部機, 至於你想去那間買, 你們自行選擇吧! 



註: 如發現此文章刋登於任何廣告/網站中(不是其名下網誌中), 它們是沒有得到我同意, 而不問自取貼其宣傳, 你所購買的機是否正貨/其它問題, 與我無關, 我只是作用家分享! 





想知我更多的新動向/ 想與我聯絡, 那快按icon喔!
  weibo2b 

17 則留言:


  1. [版主回覆04/24/2012 11:08:07]keep 住用真係好掂!!!

    回覆刪除
  2. 真係好吸引~
    [版主回覆04/28/2012 13:57:49]用過好快見到效果~

    回覆刪除
  3. THANKS FOR SHARING!! 我也想買一部,但是也考慮卓悅那部,為甚麽你決定買這部呢?有甚麽不同嗎? THZ
    [版主回覆05/02/2012 00:51:32]其實係, 所以要小心SEARCH, 有代理證明書才是真證代理!
    [So kuen回覆05/01/2012 19:52:49]哦~ 唔該晒你呀!不過我SEARCH 過原來哩個牌子好多假貨,所以我諗遲下決定買都要揾下…而卓記果部就無哩層憂慮,但係Frequency又弱D!!?? 真係要諗諗…ANYWAY, THZ :)
    [版主回覆05/01/2012 01:21:35]仲有, 呢個可以換不同的頭, 用於不同的位置, 仲可以用係身體作減肥, 而卓X 個部就唔可以!! 而我出過去D 美容院做, 都係呢D 頭的, 所以信心會大D!
    [版主回覆05/01/2012 01:19:55]一嚟佢平D, 二嚟見有人買咗話用咗無效, 三嚟佢的Frequency大過卓X 個部, 呢個越大, 效果越好, 所以就買佢呀!

    回覆刪除
  4. 你好啊,請問你現在用了一段時間了效果勁嗎?我這兩個星期分別試用了卓越那部和tripoller up各一星期 都有效果'感觉童颜机对我效果更明显 因为看到这部更高频率 可能效果更好吧'請問你知道哪兩個代理商有賣啊?謝謝
    [版主回覆07/28/2012 16:44:20]我呢部使用效果我覺OK 架!
    其實我呢部的頻率唔算高, 我知而家仲有更高的出咗! 不過呢部比起卓記個部就真係高好多!
    當然強D 的頻率出來效果更好, 不過你話用卓記個部都有效, 其實你都可KEEP 住用呀, 唔一定要再買過!
    另外, 你所講的Tripoller up 係邊間買, 我想鎖定一下係咪我所知個款!

    回覆刪除
  5. 我用了卓越那部'五次毛孔已差不多看不到了' 美白就看不出來,收緊方面當時非常明顯'做一邊嘴歪的很厲害,第二天效果有是有''就是沒那麼明顯了'tripoller up 對我效果不夠童顏機就不考慮了。請問你這部厲害過童顏機嗎' 我想買個勁點的',想了幾天了,麻煩你給點意見'多謝啦
    [版主回覆07/28/2012 16:47:04]我想問你以下問題! 才再給予意思~
    1) 你話分別在每星期同了2部唔同的機去試, 你是每個星期試一部嗎?
    2) 如真係分開每星期試一部的話, 你是試邊部先?
    3) 使用期間, 你用咩產品配合? 程序? 同所做的時間?

    回覆刪除
  6. 我第一星期用童顏機。隔天用一次,試了一星期覺的不錯',但心思思莎莎那部可能好些,就退了,買了莎莎那部試。結果覺得還是童顏機好些。現在又看到你那部'都不知道買那部好''童顏機可以分期付款,壓力小些。你那部要一次給,就辛苦些,但始终效果最重要'''今天才照鏡''發現臉好松啊',反彈的好快哦,才兩三天沒用。我做的時間兩部機都20分鐘左右'用中熱到高熱度
    [版主回覆07/29/2012 02:33:00]咁我知你所講SASA 個部係邊部了, 不過以我所知, 個部的頻率高過卓X 個部好多, 而且連我呢部都高過, 你用過都覺效果一般, 咁真係唔知點解了~ 不過既然你手上已有SASA 個部, 不如你密D 用佢, 不過用耐D 時間再睇下, 我見都有好多人試過話佢效果OK, 此終部機唔平, 唔好浪費佢! 用番1年保養都過才再諗買第二部吧!
    [版主回覆07/29/2012 02:26:24]其實買邊部都係按番你的負擔能力去睇吧, 此終童顏機你用過! 而我呢部係要一次過付款, 無得分期! 但如我呢部對卓X 個部的話, 因我未用過卓X 個部, 但只能用佢的頻率對比, 呢部的而且比卓X 個部強! 而我買時的價錢, 是上年的事, 今年未知佢咩價錢, 所以最後買邊部都係由你自己決定!

    回覆刪除
  7. 我都是用它們本身配的導入產品
    [版主回覆07/29/2012 02:34:16]但記得唔好密到日日用喎~ 用完仲要記得敷水份MASK! 唔係就算點密用, 出嚟效果會又乾又性架! 所以你做的步驟, 用的產品,程序及時間都好緊要!
    [版主回覆07/29/2012 02:29:41]其實唔一定要用佢專用產品的! 用其它產品都可以代替到!
    我初初用真的比較勤力, 而且好似你咁, 隔1,2日便用1次, 但我所用時需就耐D, 每邊面各做20分鐘, 所以效果會更明顯~ 當我勤力咗2個星期後, 就開始慢下來, 無咁密做, 但最少都要KEEP 住每星期1-2次, 唔係都會有反彈的現象!

    回覆刪除
  8. 多謝你的意見,請問你可以告訴我在哪買的嗎?你话香港有两间代理请问在哪啊?我都唔明tripoller stop功率高那麼多,點改效果還差些,我仲好仔細的比較過,我都想tripoller好用些,因為它細部,頭容易操作,上網買價錢2750到。但冇办法我自己用的确效果差些 所以你点醒咗我,功率高不一定效果勁些,但不試下,我又不死心,所以我想去大鋪有的試機。
    [版主回覆07/31/2012 02:06:05]另外, 基本上頻率越高, 理應出嚟效果更好更持久! 至於你話用完佢效果無卓X 個部咁好, 我估可能因為你最先用佢, 而個時你的皮膚未曾接觸過呢類嘢, 所以一用你就會見個效果好明顥, 到第二部機試時, 就唔覺佢的效果, 其實佢都應該有效用, 所以你KEEP 住用, 應該係會保持住個肌膚彈性, 而且記住做完機之後/無做機的日子, 都每天要敷水份MASK, 唔係會越做越乾架!
    [版主回覆07/31/2012 02:05:31]仲有, 我買呢部機係無得試機架, 只能直接買, 買完唔啱係無得退, 所以你要諗清楚先決定買唔買!
    [版主回覆07/31/2012 02:00:15]唔好意思, 因唔想比人誤會我SELL 嘢, 其實我部機上年買的, 代理的名稱我也唔太記得了, 下面是我SEARCH CUTEY UP 時, 所SHOW 出的相關資料, 希望幫到你!!
    http://www.google.com.hk/search?sourceid=navclient&aq=0&oq&hl=zh-TW&ie=UTF-8&rlz=1T4ADRA_enHK447HK447&q=cutey+up&gs_upl=0l0l0l1490lllllllllll0&aqi=s720
    你可以留意是, 代理是有證書證明, 至於你相信邊個, 請你自行衡量及查證, 才與誰購買! 最後也講聲唔好意思, 未能直接講出購買地方, 但也希望所給的資料幫到你!

    回覆刪除
  9. 靚太, 唔該晒你的意見, 現在澳門都有得賣, 咁我就可以慢慢考慮同去試下機, 如果再有問題就再與你聯絡, 真的充心感謝你,
    niecole
    [版主回覆01/04/2013 01:07:10]你指RF CREAM?
    因我一開始買機時, 係連埋個CREAM 一併買, 而且佢又大盒,
    我用到而家都未有機會可試用其它產品代替呢盒CREAM!
    不過我覺得係有代替品的, 至於係咩, 就真的要再試過,
    而個質地又合用部機使用先得!

    不過呢盒RF CREAM 又真係唔平, 而且又大盒,
    每次也只係用個5毛的SIZE 就足夠,
    我早排係YAHOO 拍賣見到有呢隻CREAM 散裝賣, 你不如SEARCH 下,
    試過質地, 再去找別的, 會好D!
    [回覆01/03/2013 16:41:14]靚太,
    你好呀! 我已經買左部機, 但我想知道是不是一定要用跟機的cream呀?, 可否用其他產品, 若可你有冇好介紹呀?
    謝謝
    niecoele
    [版主回覆10/25/2012 21:35:48]唔好意思, 而家先見到你再有留言, 遲了回覆!
    好呀, 你買咗再有咩唔明可問我呀, 我答到我一定會回答你的^^

    回覆刪除
  10. 唔好意思, 我都想買這部機, 不過後來敗了給 NU SKIN SPA 機, 不過一般啦 !
    因為做唔到收毛孔的功效, 請問這部機這方面的功能如何 ?
    現在就是在與 NanoIn 無針注射破壁導入儀 選擇啊
    [版主回覆10/27/2012 02:41:38]好在咋, 唔係我驚連篇文都無埋, 我就無晒心機了!
    咁貴部機, 真係要諗清楚, 找多D 參考先可下定論買邊部!
    [cookie回覆10/25/2012 22:33:18]嚇死我, 按了檢舉的,... 以為可看全文....取消也不知趕不上... 感謝你的回覆和建議.
    NANOLN 有點貴, 評價只是 GLORIA 的舊客戶 AMANXXX,
    所以真的無法參考....
    [版主回覆10/25/2012 22:18:21]NANOLN 個部係後尾新出, 我無試過, 比唔到意見你, 好唔好!
    不過見部機的資料, 同我呢部機的功效有點唔同,
    應該係FOR 唔同需要的人而設!
    如你只係想收毛孔, 可能真係NANOLN 會啱D,
    而我呢部就係提升肌膚, 緊緻之用, 而呢部點解我做完都有收毛孔效果,
    係因為我年紀大, 肌肉下垂, 才會令毛孔更明顯, 當肌肉提升番, 毛孔變會有彈性就會看似細咗!
    所以, 最後你選買邊部, 就要睇你肌膚係因咩原因而導至毛孔粗大, 那你就選買個部

    回覆刪除
  11. 對不起, 又再騷擾你... ^^ 要你指教!
    我自己有眼紋, 一直沒能改善. 還有一點點雀斑, 這部美容儀會否有一點改善 ?
    近來轉戰 IT's skin 一個月皮膚白了. 這個月又轉用 WHOO 試他們的sample pack $500 了, 又入了貨用SU:M37 SAMPLE PACK $500 多. SAMPLE PACK 都係 IT'S SKIN 抵用, 每包 2-3 ML. WHOO SAMPLE PACK 就得 1ML 好快用完, 不過樣品包放落個小盒子,方便攜帶衛生. 可在緊急時使用
    [版主回覆12/21/2012 12:37:49]我而家知你講WHOO 係韓國新起之秀, 可同雪花秀看齊, 咁佢的產品應該真係唔平! 但係韓國買應該平過香港水貨!
    [版主回覆10/27/2012 02:46:29]唔緊要, 我不知多開心^^!
    其實呢部美容儀對你個雀斑唔會有咩大幫助, 因為佢主力令皮膚底層骨膠原增生, 而令皮膚有番彈性, 對眼紋都有點幫助呀, 不過用得不當/過密, 我反而覺會令皮膚變乾, 就唔靚架!
    咁有時對未用過的產品, 有SAMPLE 試咗OK 先入大SIZE 會好D, 起碼唔會浪費金錢及唔啱用嘛! 不過你講的WHOO SAMPLE PACK 都唔平喎!!

    回覆刪除
  12. 靚太, Good Evening , 我又黎騒擾你.
    我可能真係同cutey up 冇緣, 今次中途又給我看中了 (上次敗給了NUSKIN)
    韓國製造 最新 2in1 RF+ EP(射頻 +無針破壁) Carebuiw-R (2012 新機)
    我找到有一問賣這兩個產品, 仲可以俾試機.
    我打電話問過係雙頻, 仲先講左兩部機的分別. 後者部機價錢仲貴D
    如果可以試機比較, 至少可以揀啊..

    我都想忍手, 今次再買, 今年就買了三部機了
    如真係買左, 用多幾次, 也可以給你試用 ^^
    [版主回覆02/19/2013 13:24:33]CAROL> 呀LEE 係上述留言係應該最後買咗你問個部, 不過之後個功效用成點就唔知了, 因佢無再留言比我! 而且看它的留言告知, 佢係去一間有門市的店試機, 試咗之後, 才決定買, 所以你不妨也去試咗機先至決定, 好比任何人講好用更切合自己, 至於上去試機地點及資料, 還是留番比LEE 回覆會比較肯定是邊間!
    [Carol回覆02/19/2013 05:47:49]MrsLan靚太, 呢款新機韓國製 Carebuiw-R RF射頻 + 無針注射破壁導入2合1美容機, this website shows 呢部機 compared to others: http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1133042398?u=gloriafu_99

    佢功效似乎not bad, 唔知blog 友lee結果有否買這部機? If yes, 功效 ok??
    [版主回覆11/02/2012 14:11:32]我應該知你講邊間!
    試機係即場試? 我以為可拎番屋企試一段短時間, 唔OK 可拎番去換其它?
    我見到你話新個部個樣個頭真係細好多, 不過佢功效又真係比CUTEY強好多呢!
    如佢個頭係CUTEY 的話, 我實會心思思想再入, 佢細部, 功效再強嘛, 係唔用瘦身咁啫!
    我個款RF CREAM 都杰身架, 係用為部RF 機的熱力, 令佢轉化成油狀咁!
    [lee回覆11/01/2012 22:33:40]我昨果去了荃灣南豐中心試機. 一點唔好意思, 好彩後來有幾個各上黎買野. 因為果間係專買美容設備, 上到去我自已係到試機, 冇人教我.. 哈哈... 可能係男SALES 我覺得佢唔夠專業. 不過部機1MHZ 較快熱D, 但個頭冇CUTEY UP 咁好推, 我兩部機都個左 5分鐘. 返到屋企, 用2012果部新機, 面頰較紅同較乾, 不過洗完面都冇野。佢俾我試的RF CREAM 同你現時用的不一樣. CUTYEY UP 隻CREAM 望落較CREAM 狀, 佢俾我果就較膏狀.
    [版主回覆11/01/2012 13:50:57]唔好意思, 咁遲先覆你!
    唔緊要呀, 有嘢隨時可問, 大家研究下嘛!
    ee 我未試過有呢款新機會, 多謝你話我知,
    我見部機好似好細部喎!
    而佢有1mhz 都好高喎!
    功能都多d, 不過只能在於臉部!
    如有得試機, 我都會試呢部試下, ok 先買, 唔ok 咪試另一部呀!

    回覆刪除
  13. Sharon Leung Makeup2013年1月31日 上午11:26

    靚太, 你好, 想請教你在那買cutey up RF 機, 請問那間www.beautyhousejapan.com 好不好, 可以在他們那處買嗎, 另外你知不知荃灣那間可以試機的聯絡方法, 不好意思, 太多問題,如方便, 望得到你的回覆...謝謝, sharon
    [Hi Hi回覆04/01/2013 14:16:02]請問可以提供荃灣試機的店舖多一些資料嗎?謝謝!
    [版主回覆02/01/2013 14:52:01]另外, 你講荃灣個間試機, 我也是另一位讀者報料我先知,
    唔使預約, 就咁上去, 就可以即時試機體驗, 覺得好先至買!
    至於地址, 我也要問一問對方(因我無上過去)
    才知實質地址!
    [版主回覆02/01/2013 14:48:12]你好, 先要講唔好意思, 今次真的唔太方便講部機從邊個手中所買, 因呢部機所購買途徑, 會令人誤會以為同此機做宣傳, 所以還是不說明比較好!
    暫我只能提供下面是我當初SEARCH CUTEY UP 時, 所SHOW 出的相關資料, 希望幫到你!!
    http://www.google.com.hk/search?sourceid=navclient&aq=0&oq&hl=zh-TW&ie=UTF-8&rlz=1T4ADRA_enHK447HK447&q=cutey+up&gs_upl=0l0l0l1490lllllllllll0&aqi=s720
    我覺得你買機要考慮的因素, 可看價錢, 公司的背景(是否有門市 ), 此終保養係佢哋嘛, 行機的證明, 同埋實物同產品相是否一致, 跟機有的配套等各點去諗!
    至於你相信邊間, 還是由你自行衡量, 與誰購買會比較好, 免得比人誤會我係打手就唔好了! 希望以上資料幫到你吧~

    回覆刪除
  14. 靚太, 你好, 請問你知不知韓國製 Carebuiw-R RF射頻 + 無針注射破壁導入2合1美容機好不好? this website shows 呢部機 compared to others: http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1133042398?u=gloriafu_99
    what do you think?
    [版主回覆02/19/2013 02:32:53]呢部機我沒有用過, 所以未能給予相關意見!
    不過你買機時, 最好先定下你買呢部機後, 最想它幫到你肌膚出嚟有咩效!
    唔好貪佢新款而買佢, 而我就因為想提升及緊緻肌膚, 加上呢部機又可FOR 身用(減肥) 所以才買而家文中呢部機!
    另外, 我印記得有位朋友也留言話我知(你也可看看這篇的留言),
    佢最後是買咗呢部機, 貪佢細部, 功效多,
    不過佢係去咗一間店試做完(免費)後才決定買佢的,
    你也可再上網找找有關公司, 試做過, 覺滿意才買!
    希望我的意見幫到你啦!

    回覆刪除
  15. 靚太妳好!很多謝妳的分享!
    我的年齡超過50,面部肌肉比妳鬆弛多倍,又有雙下巴呢!請問妳的意見認為這部機對我做面部提升能有功效嗎?
    請問這部射頻機是否只有一款型號?
    [版主回覆04/10/2013 23:27:21]唔好客氣, 再唔明可問我, 我識答實會答你!
    [Hi Hi回覆04/10/2013 22:15:17]多謝靚太詳細的意見
    [Ho回覆04/10/2013 17:27:20]
    [版主回覆04/04/2013 01:09:00]最後, 你本身有日立的導入機與RF 機係唔同功效的, 如你買咗RF 部機後, 又想配合日立部機使用, 可看看我的建議!

    ~DAY1 先用日立作導出, 之後敷水份面膜, 敷的時候用日立作導入
    ~DAY2 用RF 機作緊緻提升(全身勿做多過40分鐘), 之後敷水份面膜
    ~DAY3 只敷水份面膜, 也可配合日立作導入, 同時使用
    ~DAY4 只敷水份面膜, 也可配合日立作導入, 同時使用
    ~DAY5 用RF 機作緊緻提升(全身勿做多過40分鐘), 之後敷水份面膜
    ~DAY6 只敷水份面膜, 也可配合日立作導入, 同時使用
    ~DAY7 只敷水份面膜, 也可配合日立作導入, 同時使用
    之後重覆DAY 1 做法, 咁你就會見到肌膚又水潤, 功效更好, 更KEEP 得耐
    [版主回覆04/04/2013 01:02:04]~ 你可以比較3部的價錢!
    ~ 3部機的Frequency, 正常係越大, 效能更深入!
    ~ 3部機的功效, 除咗可緊緻提升瘦面外, 還能用於身體嗎? 除非你沒所謂, 只係想緊緻臉部, 那就可不同比較這點!
    ~ 有無保養!
    ~ 買呢部機有無嘢送!
    ~ 購買的公司有無門市等等, 比較後, 便選出你心中最想要的一部, 如有得試機, 當然試咗後, 再決定! 另外, DR. BXXX 個部, 好似出咗新的, 佢新個部有幾多我就唔知, 不過佢哋應該有得試機, 試過唔好, 可退番錢的服務, 可不去看看再決定!
    [Hi Hi回覆04/01/2013 12:06:18]靚太,好多謝妳的回覆!
    係呀!我正在考慮買呢部機或其他牌子,我已鎖定呢個仲有T字頭以色列及卓x Dr. Bxxx三個牌子,但我唔係太明點樣比較!
    係咪 frequency 高代表功效好啲?咁可以剔除Dr. Bxxx嗰個,因佢最低!
    其實我最想有收緊及提升面部輪廓的功效,因我本身已有日立那部補濕美顏機可以配合使用,
    請問還有什麼要注意的地方呢?希望靚太可以比啲意見我,謝謝妳!
    [版主回覆04/01/2013 01:56:00]唔好意思, 遲了回覆你!
    如你比我肌膚鬆弛也有很多倍, 相信呢部機/類似的家用射頻機都幫到你!
    我連用2星期已見到明顯效果, 我想只要你勤力使用, 再配合我上面分享的護理, 你肌膚應該會好快見到效!
    我買呢款機時選擇唔多, 但而家市面我知出咗好多唔同牌子的機種, 而且功效更新更好, 不一定要買回我所分享呢部, 可作出比較後, 才決定買邊款!

    回覆刪除
  16. 你好靚太,請問有用嗎?怕買完又無用...>.<
    [版主回覆07/01/2013 00:13:15]唔好意思, 而家先覆!
    我年紀開始大, 用咗佢肌膚鬆弛情況減慢咗, 所以我用咗佢
    覺得好有用及好啱我!
    你睇下你買佢, 係想用佢嚟幫你肌膚點改善! 如係鬆弛提升, 我覺得佢OK,
    瘦身我仲未感覺到好大明顯, 但如想改善鬆弛提升以外的功效,
    它就未必幫到你了, 始終而家都多咗好多新機出, 呢款已變成舊款機了!

    回覆刪除
  17. hi靚太,我都啱啱買左,想問下做機前用咩打底?thc
    [版主回覆07/28/2013 02:50:23]洗臉後, 我會先塗上一層胎盤素, 之後再塗上專用的RF CREAM! 碌完後, 會用濕紙巾抺走RF CREAM, 再敷番個水份面膜(連敷3天), 效果會好好多! 3天後再用RF 機就OK 架喇~

    回覆刪除

關注我的相關連結: