2012年8月16日 星期四

享受一個快見效療程 ~ LISSE Medical SPA

還記得早前我在Facebook 跟大家分享過 LISSE Medical SPA 有個免費優惠嗎? (可按我重看)! 不過這次再踏足 LISSE 跟之前做的療程不一樣, 原因是去體驗早前分享過的2項優惠療程, 分別是幹細胞胜肽美白淡斑煥膚療程速效熱能射頻眼部緊緻療程, 它是專為眼部緊緻及美白淡斑的之效! 


治療師先幫我進行皮膚測試, 看看我的肌膚上問題, 然後再解釋肌膚的分析及療程功效!

註: 如果你沒曾去過它們店的話, 是需要先填一份個人資料, 讓治療師了解你及作出肌膚分析呀!



聽完後, 治療師便帶我到房間, 放下隨身物後, 便可開始療程!



由於我是一天內進行2個療程, 所以治療師會先幫我做收緊眼袋的~速效熱能射頻眼部緊緻療程! 在做之前, 治療師會塗些啫喱在我手上後, 便用儀器打上測試, 讓你先感受一下儀器的力度及感覺! 測試完後便正式開始, 其實力度及熱度都能夠接受, 而不會感到很痛/很熱, 很快便完成!

而這項療程是將皮膚溫度提升至45-60度之間, 維持高熱能, 令膠原蛋白重整後更緊密及排列整齊, 而不損害皮膚表層, 有效促進真皮層膠原蛋白再生, 從而解決真皮層老化問題, 收縮達至肌膚收緊提升!



接著便做幹細胞胜肽美白淡斑煥膚療程, 這個療程跟做果酸步驟差不多, 塗抺後DermaQuest 專用產品後, 待會後便可清洗, 再敷上高效B5補濕面膜, 清洗後便完成!

它 所用的是美國皮膚科醫生與科學研發的DermaQuest, 是實驗室成功結合多種高濃度醫學成份(包括甘醇酸, 乳酸, 蛋白肽), 能改善靜態和動態皺紋, 將緊肌胜肽送到皮膚底層! 能全面達至抗衰老效果, 迅速去除老化角質的同時, 增強細胞更新速度, 提升肌膚緊緻, 刺激真皮膚骨膠原, 彈性蛋白及粘多醣再生, 改善色素沉著, 美白肌膚!


其實在做完眼部緊緻療程後, 眼袋已比之前緊緻, 而且效果即時可見! 至於美白淡斑煥膚療程後, 我臉上色斑是有點淡化, 但不太明顯, 反而在粗大毛孔,膚質方面就比較明顯, 毛孔再細緻了, 肌膚幼滑及提升了!





最後, 大家如果看完我的分享後有興趣的話, 可去登記也無妨, 踫踫運氣這個優惠期過了沒有, 因我分享也分享了一段時間, 而且它是限定送出, 滿額即止呀!



方網站: LISSE Medical Spa Facebook專頁: LISSE Medical Spa








想知我更多的新動向/ 想與我聯絡, 那快按icon喔!

weibo2b

4 則留言:

  1. 請問你之前去體驗,職員有冇hard sale啊?
    我都想試下呢~
    [版主回覆09/18/2012 20:37:09]介紹實會有呀, 但唔會免強你的, 如你唔想JOIN 也不會太HARD SELL 呀!
    不過而家唔知仲有無FREE TRIAL 喎~

    回覆刪除
  2. 靚太你好!好耐冇上過你個網呢~ 很忙丫~
    聽見你咁講我就放心了!因為我很想試,但真的很不喜歡被hard sale的感覺呢!
    [版主回覆09/19/2012 12:54:29]工作要緊呀! 我知你一得閒實會上嚟望下我個網的 HEHE^_^
    你可試下登記, 如佢哋仲有免費試做, 應該會再打番比你
    不過你收到電話也最好問多次是否FREE TRIAL,
    也可問佢哋睇咗我靚太BLOG 仲有無額外禮品送,
    我都唔鍾意HARD SELL 店, 不過也明白到它們又真的需要向你介紹產品資料,
    所以某程度上係會提及, 呢間唔會免費你JOIN COURSE 的!

    回覆刪除
  3. 我前兩日去試了,此記了說是靚太介紹!
    我都明白是工作需要,但今次都體驗好一般,
    又不准我拍照,不斷sell野/產品,
    原來分別在於自己上門/被邀請架!
    失望!
    [版主回覆09/24/2012 13:56:11]點解覺體驗一般? 你選咗做邊隻TREATMENT?
    我見到有其它人上去, 佢話番比我知, 佢都有SELL佢,
    但回對方話諗下, 佢就無再SELL 佢了, 送番D GIFT 就走咗喇!
    可能係FREE 的關係, 所以不能拍照!

    回覆刪除
  4. 我係試果酸煥膚,感覺服務麻麻地
    我諗係我擺明唔幫襯掛~ 哈哈~
    佢地sell我買洗面用品~ $4xx枝我梗係唔買啦!

    [版主回覆09/25/2012 13:51:43]做果酸個TREATMENT, 其實無咩技術可言!
    只係體驗佢的果酸效果, 佢呢隻果酸我覺效果好過另一間免費試做的
    不過你做完記得呢3日連敷水份MASK, 同唔好用美白及去焗爽拿,
    你會發覺皮膚會靚好多, 唔係就浪費咗你最想果酸要有的效果呀!

    話我知個位佢做眼部TREATMENT, 佢話佢無SELL 佢呀, 可能個個美容師唔同 啩!

    回覆刪除

關注我的相關連結: