2007年10月8日 星期一

大閘蟹宴

一踏入10月份, 除了係食大閘蟹的時候, 亦係我同我老公結婚週年紀念, 今年我哋就去咗鴻星食大閘蟹順便慶祝一下, 今次我哋選了每位$398個餐, 食完呢餐真係覺得好抵食, 因為d餸菜好足料, d size 都幾大碗吓, 大閘蟹都好多膏(仲係每人3隻), 呢一餐由我坐低個刻開始計我足足食咗3個鍾, 真係有點挎張, 鍾意食大閘蟹而又唔想自己整的話,  可以考慮去鴻星試下呢個餐 >>  鴻星大閘蟹餐 。

 

(左) 橙汁                                                            (右) 小食 ~ 炸魚乾

 

(左) 廿年花彫王 (真係睇唔出有廿年呀)                                (右) 無限量供應 ~ 薑茶

日本元貝燴生翅

原隻30頭澳洲鮑烤海參

蟹粉燴玻璃蝦球

大閘蟹 (分時間上等你有時間慢慢食, 仲要先食公, 再食乸, 最後再嚟一隻公)

呢隻係乸嚟的, 都好多膏, 不過我最後食個隻公仲多膏

生拆蟹粉小籠包

咬開好多蟹粉汁流晒出嚟

燕窩杏汁蛋白露


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: