2007年10月3日 星期三

艷長 Kiss me ~ Mascara


如果你有用開kiss me 凡爾賽 mascara 都會大讚它......好好用, 但就會話好


難落, 早前係網上發現好多水水們都話同牌子呢支的mascara 好好用(上圖),


它防水, 防汗及防油, 而且只要用溫水就可以落得乾淨, 價錢方面都唔係好


貴($58),  比起我之前話好用個支 dejavu Fiberwig ($98) 平差唔多一半呢!


我當然心郁郁要買嚟試下啦! 試用後,  覺得效果好自然, 但就無 dejavu


Fiberwig  效果明顯, 自然到同自己眼睫毛一樣(唔覺搽咗), 要搽多幾次先會


見到效果, 以這個價錢嚟講都算ok! 不過我唔會再買,  如想增長效果好, 而


又容易落, 就真係要用dejavu Fiberwig, 搽一層效果已經好出了! 


 


順大一提, 雖然它可以用溫水就可以落得乾淨, 但我本人認為, 都係用


平時落妝的 Cleaning Oil 落一次會比效好, 因為我哋會搽 eye shadow, 防晒


等產品嘛!!


 


 


 


最後, 問大家一個問題, 你哋認為乜嘢人需要用Cleaning Oil 呢????  呢條問題係我上堂個miss


問我哋的, 遅下先話個答案比大家啦!!!


 


答案就係:


只要你會在皮膚上搽上外來物品係臉上(例如: 面霜), 都雖要用cleaning oil 的, 不過記得用完cleaning oil 都要用cleaning form/ milk 洗多次呀! 唔係會出粒粒呀!


 


14 則留言:

  1. hello!!! 得閒去我個Blog睇睇, 歡迎CM(回應)呀!!!

    回覆刪除
  2. 係咪毛孔比較多同乾果D就要用Cleaning Oil 呢???

    回覆刪除
  3. Hi Hi: 有化妝同用 防晒霜要cleaning Oil>>>

    回覆刪除
  4. 好似話就算冇化妝都可以用cleasing oil果喎~~~ 不過只從我用左,我覺得生少左好多暗瘡 (同埋多左做peeling)

    回覆刪除
  5. 有搽防曬既都要用cleaning oil~ ~~

    回覆刪除
  6. shirley, 歡迎你嚟坐呀! 你得閒都多d嚟坐啦!   林c奶, 叮叮, Wen Wen, ZO: wen wen 你答對了, 不過無奬品, 送個 比你啦!  其實只要你會在皮膚上搽上外來物品係臉上(例如: 面霜), 都雖要用cleaning oil 的, 不過記得用完cleaning oil 都要用cleaning form/ milk 洗多次呀! 唔係會出粒粒呀!

    回覆刪除
  7. 呢個我都有用呀 不過反而我就覺得麻麻地 我都係愛HR多D 不過就貴好多LU

    回覆刪除
  8. 靚靚: 有個網站好正....... skin care .made up.有好多好齊... 有試用者用后comment......... 得閒苗苗呀..................................... she.com

    回覆刪除
  9. Mm & Jj , 我睇好多雜誌都話HR 好好用, 但又唔知有咩分別及點好用法? 所以最後都無買到, 你可唔可以話我知呢? Thank! 叮叮, 其實呢個網站我知道好耐了, 只係寫blog 呢年無乜上去睇啫, 不過都好多謝你話我知。

    回覆刪除
  10. 靚靚煮飯婆: 我都用過HR,感覺都是一般的MASCARA, 冇セ特別LASH 同 VOLUME...............呢 唯一覺得支MASCARA 冇一般嗰D咁快乾啦

    回覆刪除
  11. 叮叮 , thank 你呀! HR 仲要無咁快乾, 咪連眼都唔睜得, 唔係好易變熊貓。

    回覆刪除
  12. 靚靚煮飯婆: 唔係呀>>>>>>>> 我意思係一般mascara支野本身好快乾, HR opened 2個 3個月 都唔係好乾.......    
    [版主回覆10/15/2007 21:29:00]叮叮, 哦! 原來係咁??????

    回覆刪除
  13. 唉. 我隻眼1查 mascara就好易發炎 la. 5 試得tim
    [版主回覆10/15/2007 21:29:00]焗芝士白汁雞皇飯 , 試唔到真係有點可惜。

    回覆刪除
  14. 多謝介紹!
    [版主回覆10/15/2007 21:28:00]小星星 , 唔使客氣。

    回覆刪除

關注我的相關連結: