2007年12月8日 星期六

應否用磨砂膏?

係我咪問大家問題時, 我想問下大家, 你哋嘅護理程序,


會唔會係以下咁呢........我就係咁喇(不過係以前)


 


                      1) 用潔面產品洗面


                      2) 用磨砂膏or Peeling 去死皮&黑頭(一星期1-2次)


                      3) 敷面膜 (看情況而定or 一星期數次)


                      4) 搽爽膚水


                      5) 再搽精華素(如有)  or 直接搽lotion/ cream


 


 


我相信大家(包括我), 都會用/有用過磨砂膏or Peeling的, 咁我問大家.......


 


(問題1)


咁你哋認為用呢個產品幫到你d乜呢? 好定唔好呢?


 


(問題2)


有無須要keep 住用磨砂膏 or Peeling  嗎? 


 


 


答案......又要遲下先開估了。


 


 


 


已經開咗估喇! 想睇 答案 , 就按入去睇啦!


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: