2007年12月10日 星期一

應否用磨砂膏 [答案篇]

開估喇! 其實個答案係miss 上堂話我哋知的, 佢唔講, 我真係唔知, 仲學人keep 住用, 家下少用咗 lu!


 


(問題1)


咁你哋認為用呢個產品幫到你d乜呢? 好定唔好呢?


答案: 其實用磨砂膏/peeling  係唔好的。開頭用佢係會見到效果, 但其實你每次用, 佢除將死皮磨去外, 更將你好的皮膚都一併磨走咗, 皮膚仲越磨越厚, 而用 peeling 係無磨砂膏咁傷。


 


(問題2)


有無須要keep 住用磨砂膏 or Peeling  嗎? 


答案: 磨砂產品都係d商人賺我哋d錢而出的產品, 其實無須要用的。


 


其實, 皮膚每隔28天係會自動更新的, 只要定期用清潔mask 就已經做到去死皮作用。


真的唔慣唔用磨砂產品, 可以用砂糖代替磨砂膏會好好多, 不過miss 話呢個方法容易引d 蟻出嚟, 都係建議唔用喎!


而我有另一個方法可以敎大家, 仲好環保及會少d黑頭添, 就係一條方型毛巾仔(用嚡個面), 用洗面產品搽好面上後, 再整濕下條毛巾仔(微濕), 係面上輕力打圈磨擦20-30秒(眼唔可以磨), 之後用水沖洗面就可以了, 大家不防試下。


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: