2007年12月11日 星期二

蘿蔔絲煎薄罉


呢個餸係我之前睇電視學番嚟的, 我見屋企有麵粉, 糯米粉就決定試下整嚟食, 原來都好容易整的,  不過食完呢個餅你會好飽, 我建議配粥食會最好喇!

 


材料: 蘿蔔 (1個-約600g) + 雞蛋 (1隻) + 麵粉 (150g) + 糯米粉 (3湯匙) + 菜圃 (數條) + 蝦米 (1束) + 水 (約1-2杯)


調味: 胡椒粉 + 麻油 + 鹽 + 糖 (各適量)


份量: 可煎2-3片


 


做法:


1) 先將蘿蔔刨絲, 放半茶匙鹽, 將蘿蔔絲撈勻, 略醃一會,


2) 將蝦米, 菜圃浸水約15分鐘, 瀝乾後切粒, 備用,


3) 將麵粉 + 糯米粉後, 放入雞蛋撈勻一會, 再慢慢倒入水, 其間不段攪勻(水唔一定要落晒, 要看d粉漿的稀杰度, 好似乳酪質感到), 直至d粉完全開好,


4) 將蘿蔔絲揸乾水份, 蝦米, 菜圃一併放入粉漿中攪勻,


5) 落適量油落鑊(用中火), 倒入適量粉漿後, 用鑊鏟慢慢推薄個餅, 見個餅邊位轉咗色, 就可以反轉煎另外一面, 煎至兩面都係金黃色, 即可上碟。


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: