2008年1月9日 星期三

南乳蓮藕炆排骨


我覺得呢個餸用嚟餸飯, 我可以食多碗飯, 因為南乳好香好嘢味, 而d排骨我係早一晚醃定的, 所以到我食的時候就可以好輕鬆咁將d肉離骨了, 而d肉一d都唔un, 好好味呢。


 


 


材料: 南乳 (一磚) + 蓮藕 (約1隻手掌大) + 排骨 (約$20) + 蠔油 (1湯匙) + 紹酒 (1茶匙)


豬肉醃料: 油, 豉油, 糖, 豆粉, 麻油, 水各適量


 


做法:


1) 預先用醃料醃好豬肉, 最少半小時(最好早一晚醃定)


2) 將蓮藕清洗後切片or 切段, 備用


3) 燒熱砂碢後落油, 先爆香南乳後, 放入排骨略炒後, 贊少許酒,


4) 再將蓮藕放入略炒後, 注入適量清水及1湯匙蠔油, 蓋上蓋慢火炆40分鐘, 即完成。


 


13 則留言:

  1. hi,多謝你的美顏專櫃分享,我學到了美容知識!
    [版主回覆01/09/2008 22:52:00]唔使客氣, 大家交流下啫,
    有時間就多d入嚟坐坐啦!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意將啲肉類早一晚醃..因為會入味多......靚靚炆呢味排骨..我都會用汁撈多碗架.
    [版主回覆01/10/2008 12:47:00]早一晚醃定唔止入味d,
    到煮嚟食時, d肉都淋d的。

    回覆刪除
  3. 好好餸
    [版主回覆01/10/2008 12:48:00]都唔算好好餸的, 不過用嚟餸飯真係一流呀!

    回覆刪除
  4. 呢味都係我至愛既餸, 真係睇到都流口水!
    [版主回覆01/10/2008 12:51:00]我食到底時, 唔係大飽關係, 真係唔想浪費d汁呀,
    因我想放個粉絲落去撈d汁嚟食呀

    回覆刪除
  5. 我都好鐘意食呢味餸,蓮藕湯我都好鐘意飲架.
    [版主回覆01/10/2008 12:52:00]我反而鍾意炆嚟食, 因為南乳太嘢味喇!

    回覆刪除
  6. 靚太,我諗就算我學煮都冇你煮一半咁好,靚太,你會唔會煮宵夜架?簡單個d,我晚晚都要煮宵夜,但食黎食去都係水餃個d,有冇d簡單宵夜可以推介一下?等我學下野
    [版主回覆01/11/2008 12:34:00]其實我好少食宵夜的, 就算食我都係食snackit (有一罐吞拿魚+幾片餅個款) or 杯麵就算, 因為唔使洗嘛!
     

    回覆刪除
  7. 蓮藕"林"晒,好好味
    [版主回覆01/11/2008 12:20:00]你講得無錯呀!

    回覆刪除
  8. 唔........見到都想食
    [版主回覆01/11/2008 12:21:00]你聞到仲想食呀!

    回覆刪除
  9. 你呢個餸會另我在唔覺唔覺的情況之下....分分鐘食左3碗飯都唔知!! 因為我好鍾意食濃味野!! "南乳"係我的至愛其中之一, 好味!! 唔該...比多碗飯我ar ^^!!
    [版主回覆01/11/2008 12:22:00]我都偏向食濃味的, 所以食呢味餸,
    真係會不知不覺食多好多的!

    回覆刪除
  10. 正, 睇下我今晚買唔買到料先,
    [版主回覆01/11/2008 12:23:00]好呀! 我好期待你整出嚟呀!

    回覆刪除
  11. 確係好方便而且易煮,我過兩日都會試下
    [版主回覆01/11/2008 12:26:00]好呀! 我等你呀!

    回覆刪除
  12. 好好味呀..等我都試下先
    [版主回覆01/13/2008 00:28:00]試下整呀, 真係好簡單的!

    回覆刪除
  13. 好鍾意食呢個餸呀
    [版主回覆01/15/2008 12:31:00]我同我老公都好鍾意食呢個餸的,
    真係可以食多碗飯呀!

    回覆刪除

關注我的相關連結: