2008年3月26日 星期三

洋蔥冬菇豬肩扒


之前浸冬菇浸多咗, 都唔知配咩嚟煮, 而我又買咗包豬肩扒, 為有試下併嚟煮喇, 咁就變咗呢道菜了, 其實我都唔知豬肩扒同我平時食的豬扒有咩分別, 不過見佢個名未聽過, 咁我咪買嚟試下囉, 食的時候就覺得佢無平時食的豬扒咁肥, 就因為咁佢係全瘦肉, 所以我覺得'0鞋'咗d , 都係平時個d豬扒好d!


 


 


材料: 洋蔥 (半個) + 豬扒 (6片) + 冬菇 (10隻)


醃料: 豉油(2湯匙) + 糖(1荼匙) + 油(1湯匙) + 老抽(1茶匙)  + 胡椒粉(少許) + 麻油(少許) + 豆粉(1茶匙)


 


做法:


1) 先將洋蔥去衣及切絲, 冬菇浸軟, 備用


2) 用刀背/鎚, 將豬扒2面都 'dup' 下佢之後, 才將醃料撈勻豬扒 (雪一晚)


3) 加少許油落鑊, 用中火先煎香豬扒2面, 見到微金黃, 拿起備用


4) 加少許油落鑊, 放下洋蔥, 炒到聞到香味, 加入少許沙糖再炒至啡黃色,


5) 放冬菇落鑊炒一會, 再倒入豬扒一同炒, 再注入少許水及蠔油, 再煮多一會,


6) 見汁再次滾起及開始杰身, 即可關火及上碟。


 


溫馨提士:


我通常都會前一晚醃定d豬扒, 到食的時候就唔會韌喇!


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: