2008年4月6日 星期日

明目杞子粒粒凍糕


今日去飲茶時, 見到架甜品車內有款用杞子及金不換籽整成的甜品(我無叫嚟食), 我眼見都唔錯, 而我家裡有呢兩種材料, 就飲完茶番去整嚟試, 我用最快, 最穏陣的做法, 就係用果凍粉喇!  唔知你哋見完呢個製成品, 會唔會去酒樓找找呢! (酒樓個件紅d的, 我個件就無咁紅)


 


材料: 杞子 (約3-4湯匙) + 金不換籽 (1茶匙) + 桂花 (一丁點) + 冰糖 (適量) + 海藻果凍粉 (2湯匙) + 水 (500ml)


 


做法:


1) 先將杞子沖洗乾淨後, 用水浸至軟身, 瀝乾備用


2) 用半碗滾水放入金不換籽, 焗10分鐘,


3) 將500ml水放入杞子及冰糖, 煲滾後放入桂花, 煲多一會關火,


4) 將焗好的金不換籽放入煲內, 加入果凍粉攪勻, 待涼後倒入模內, 放入雪櫃雪凍即可食用。


17 則留言:

  1. 係呢 . 請問海藻果凍粉o係邊度買?
    [版主回覆04/07/2008 19:57:00]我係二德惠買的, 旺角同灣仔都有店的, 你可以去睇下!

    回覆刪除
  2. 請問金不換可以在那兒買到呢 ?
    [版主回覆04/07/2008 20:01:00]你去賣泰國嘢的雜店就有得買的!

    回覆刪除
  3. 杞子明目.......好啱女仔食 wor!
    [版主回覆04/07/2008 20:01:00]唔一定女仔食的, 男都可以食的!

    回覆刪除
  4. 果d 黑色一粒粒好
    [版主回覆04/07/2008 20:02:00]我又唔覺得喎! 你去食甜品的店舖好多都用佢, 佢好爽口, 好有口感!

    回覆刪除
  5. 果d 黑色一粒粒好

    回覆刪除
  6. 靚靚, 我都想知係邊樹買果凍粉呀?
     
    同唔同大菜糕既味道呢??
    [版主回覆04/07/2008 19:59:00]果凍粉我係二德惠買的, 旺角同灣仔都有店的, 你可以去睇下!
    大菜糕質感實d, 難控制份量, 而果凍粉就食落"煙煙un un" 比啫喱爽口!

    回覆刪除
  7. 我都想知係邊樹買到海澡果凍粉呀??
     
    同埋佢本身有冇甜味架??
    [版主回覆04/07/2008 20:00:00]果凍粉有無味的及各種水果味, 看你買邊種!

    回覆刪除
  8. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年4月7日 晚上8:50

    我鍾意食杞子凍。但唔鍾意食粒粒。
    [版主回覆04/09/2008 20:10:00]咁你唔落咪的囉。

    回覆刪除
  9. 我未食過用杞子做的甜品...唔知係咩味既呢?
    [版主回覆04/09/2008 20:54:00]其實同你平時食杞子時差唔多, 分別唔係好大!

    回覆刪除
  10. 個日係美心食左  好好味 但我相信你煮的一定更好味^^
    [版主回覆04/09/2008 21:02:00]你太過奬我了! 其實我都無食過美心個果係咩味!我都係估下, 再按自己口味整出嚟的!

    回覆刪除
  11. 好 ! 等我去搵搵先 thanks ~
    [版主回覆04/09/2008 21:03:00]五月的白兔比咗貼士你, 希望你找到啦!

    回覆刪除
  12. 天氣開始熱....簡直透心涼
    [版主回覆04/15/2008 18:00:00]係咁熱的天氣食佢真係好透心涼呀!

    回覆刪除
  13. 天氣熱食d凍羔點真係好正
    [版主回覆04/15/2008 18:01:00]你都可以試下整的

    回覆刪除
  14. 嘩,好正斗!我也想吃耶!
    [版主回覆04/15/2008 18:01:00]不如你試下整呀! 自己親手做的可能你仲想吃呀!

    回覆刪除
  15. oh no,我很笨 担心不成功!
    [版主回覆04/16/2008 16:56:00]點會呢! 比d信心自己, 無話唔得的!

    回覆刪除
  16. 金不換籽係唔係即係之前有好多人講果d 決明子 (話可以食落肚阻下個胃d位, 所以可以減肥果d)?
    可以係邊度買到? 呀天來了, 我都想整下 凍糕食...
    [版主回覆04/22/2008 12:07:00]係呀! 我係賣泰國食品的店鋪買的, 係我未知佢係咩名時, 個店員話呢d叫"金不換籽"喎!

    回覆刪除
  17. 金不換係唔係明列子?
    [版主回覆07/21/2008 20:22:00]好似係同一樣嘢, 只係唔同地方買會用唔同名字, 如賣泰國嘢的地方叫呢d做金不換籽, 賣台灣嘢的地方叫呢d做山粉圓咁囉!
     

    回覆刪除

關注我的相關連結: