2008年5月16日 星期五

甜酸菠蘿排骨


整呢個餸係我睇電視時, 賣喼汁個廣告拍得好特別, 佢講到整呢個餸好似好容易咁, 見屋企有支喼汁係度, 我咪試下整囉, 不過佢就無講份量係點, 我都係'段估', 因怕落得太多喼汁會'苦'呀! 都總算可以入得口。


 


材料:  青, 紅, 黃椒 (約各1/4個) + 切粒菠蘿 (1罐) + 排骨 (400g)


醃料: 喼汁 (4 湯匙) + 糖 (1茶匙) + 麻油 (少許)


 


做法:


1) 先將排骨前一晚用醃料醃好, 備用


2) 落少許油燒熱鑊, 放入排骨煎至8成熟後, 盛起


3) 同鑊加入青, 紅, 黃椒略炒, 將排骨放回入鑊, 加少許水兜炒至熟透, 最後才放入菠蘿粒略炒, 即可上碟。


 


7 則留言:


  1. 血濃於水!萬眾一心!伸出援手!
    請捐款支持中國地震救援行動,由即日起至5月31日,只要你捐款至以下指定匯豐戶口,
    匯豐將捐出同等款項 贈 紅十字會 ,以八百萬人民幣為上限。
    戶口名稱 :  HSBC China Earthquake Relie 戶口號碼 :  808-459085-001 .................................................
    此外,請小心街頭 冒 捐者!
    [版主回覆05/17/2008 00:13:00]除了你所講個戶口外, 匯豐仲有另一個戶口都係會捐出同等款項贈紅十字會的, 不過呢個就以 二百萬港幣為上限。 :


    戶口名稱:
    HSBC Myanmar Cyclone Relief
    戶口號碼:
    808-459077-001
     
    戶口所籌得的款項,匯豐將撥出相等數目的善款捐贈紅十字會!
     

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意食呢個架~
    [版主回覆05/17/2008 00:14:00]係! 咁呢個啱你整喎!

    回覆刪除
  3. 我睇完嗰廣告都好想試吓,一直懶,睇埋你整,真係要整嚟試試先
    [版主回覆05/17/2008 20:35:00]個廣告真係拍得令人無法忘記的(好攪笑), 咁你快D試下整呀!

    回覆刪除
  4. 唔錯喎.幾醒胃
    [版主回覆05/17/2008 20:36:00]真係幾開胃的!

    回覆刪除
  5. 我睇完果個廣告都想試架,不過又諗冇炸過d排骨會唔會差d,所以一直都冇試,見你呢個咁正,真係要搵日試試囉
    [版主回覆05/17/2008 20:37:00]我反而唔係咁喜歡炸, 煎都OK 的, 快D試下整啦!

    回覆刪除
  6. 靓靓。个鎹D颜色好鲜艳啊,单单看都知道很好味了。
    [版主回覆05/18/2008 21:16:00]味道都ok

    回覆刪除
  7. 我都有吱喼汁呀, 如果我整都會學你唔炸呀.
    [版主回覆05/18/2008 21:27:00]炸嘢都幾熱氣的, 咁你快d試下整啦!

    回覆刪除

關注我的相關連結: