2008年5月9日 星期五

Day 3 台北之旅 ♡part 2♡

去完"自由廣場" 後, 係時候依下個肚lu,  我打算去"永康街" 食牛肉麵, 咁我哋就坐MTR 去到"古亭站" 出, 不過行去都幾遠下, 都成20分鍾到至到。
終於都到喇! 好在未到放LUNCH 時間啫, 所以唔算好多人!我哋叫咗個紅燒細牛肉麵及紅燒細牛根麵及一個蒸排骨, 味道真係唔錯!
食飽飽就係附近行下, 想買杯嘢飲, 見到呢間叫"青蛙包二奶" 的店, 係本旅遊雜誌都有介紹過, 就買杯試下, 我買咗杯"青蛙包愛玉" 而杯內的珠珠好好味的! 不防一試
行另外一邊時, 比我見到"冰館" , 雖然已經成肚水, 但見無乜人, 更係入去試下啦! 我老公對生果刨冰無乜興趣, 我為有就下佢啦! 叫咗個紅豆, 芋頭刨冰一齊食, 味道都ok 的, 不過我覺得甜咗d。
回程時見到"泰豐" 裝修緊, 仲用塊布蓋住, 睇相就知了, 門口唔算企好多人, 不過真係食唔落了, 所以無去到!
真係唔知個幾日台灣係咩日子, 成日都見到呢d台住橋的人及神像, 仲係條馬路放炮仗???


...................待續!

沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: