2008年5月11日 星期日

Day 4 台北之旅 ♡part 3♡

放低D戰利品後, 我哋向飯店另外一邊行, 唔使5分鐘比我見到家樂福, 乜原來咁近我哋住的飯酒嘅, 好明天至來行過, 步行去華西街夜市都差唔多15-20分鐘才見到個MTR 站, 仲要再行一條街才見到個門口。

不過原來華西街夜市, 無乜食市及食客的, 而且食個D嘢唔係好啱食, 而係華西街則邊個條叫"廣州街"就多嘢食好多, 而且人都多D
呢度就係"廣州街" 其中一間店, 佢賣的雞排好多人買的, 同豪大大個D唔同, 我哋買咗'起司雞排', 好厚好大件, 味道唔差的, 好好味, 值得試下。
而呢間賣的係狀元糕, 我見佢整得好得意的, '畢'下, 抺下, 蒸下, 咁會就成一舊糕了, 口感好似食白糖糕, 但就有芝麻/花生味, 見平平哋就買嚟試下, 試下地道美食!
呢間賣的旗魚串, 雖然個樣唔係咁靚, 但味道係唔錯, 睇唔出咁好味的!


Day 4....................完!

1 則留言:

  1. 狀元糕好似好得意甘窩
    [版主回覆05/13/2008 10:26:00]我都係見佢整得好得意, 所以買幾粒試下囉!

    回覆刪除

關注我的相關連結: