2008年5月13日 星期二

Day 5 台北之旅 ♡part 2♡

行完"府中站" 後, 見時間還早, 就決定坐車去"陽明山" 行下, 原來係公車總站仲要行成約半小時才到"陽明山大門口" 今日都可以話係最健康的一天了, 吸大自然的空氣, 不過就好累了!

回程坐番公車去台北車站, 到達台北車站都差唔多6:00了, 肚餓餓哋, 見到呢間賣韓國飯卷的店好多人買, 我哋又去買嚟試下, 只要拿起中間的膠紙, 紫菜就可以黏住D飯了, 好方便, 又大條, 又好味的, 不過係D飯無咁黏! (推介試下)
見到呢個葡撻, 你哋可能問有咩特別呀! 其實呢款葡撻香港未有呢款口味的, 佢就係"沖繩黑糖麻糬蛋撻"  撻中間有黑糖及麻糬的, 係咪要介紹下呢!
途經一間賣生煎飽的店, 買咗2個包食, 好多汁的, 好好味, 見到記得買番個嚟食呀!
呢間賣"胡椒餅" 的店叫"福州世祖"好出名的, 所以都好多人下, 我哋都買咗2個嚟食, 我老公話好味過淡水個間, 佢D胡椒餅好多汁的! (推介試下)


Day 5 ..................完!

5 則留言:

  1. 胡椒饼没吃过,应该很好吃吧~
    [版主回覆05/14/2008 19:11:00]呢間真係幾好味架! 你有機會記得去試下喎!

    回覆刪除
  2. 胡椒餅...睇到都好想食 你食足咁多日有無肥到?
     
    [版主回覆05/14/2008 19:14:00]我去到都知會食肥我的, 唔理咁多了, 食完番嚟至減囉! 我都肥咗幾磅呀! 而家輕番咗d! 仲要努力! >..<

    回覆刪除
  3. 好多嘢食啊~正!!
    [版主回覆05/14/2008 19:14:00]台灣真係好多美食的, 所以都以食為主!

    回覆刪除
  4. 沖繩黑糖麻糬蛋撻...好似好好味wo~ 有麻糬係裏面個口感咪好得意~
    [版主回覆05/14/2008 19:15:00]都幾特別的, 不過麻糬就唔係廣告中咁多囉!

    回覆刪除

關注我的相關連結: