2008年5月14日 星期三

Day 6 台北之旅 ♡part1♡

轉眼玩到最後一天了, 真係想留耐d, 食過早餐後就行去距離我哋好近的"紅樓" 睇下, 平日真係無乜人的, 想多d嘢睇, 建議星期六,日嚟會多d活動睇的。

我哋搭MTR 去咗"雙連站" 行,
 
原來呢度都有間"三越"的, 仲有"Hands Tailung"
行完街上面, 我哋就走入地下街行(由雙連站可以行到台北車站的地下街的) 我哋行完都有d腳軟, 好在有櫈坐。
有好多書店的, 行到中山地下街, 又繼續行

................待續!

2 則留言:

  1. 去親旅行一定行到腳軟呀, 你地有冇腳底按摩呢?
    [版主回覆05/15/2008 17:57:00]我哋番到飯店都成10點11點, 自己同自己按就有!

    回覆刪除
  2. 咁你係唔係由雙連行去中山再行去台北站架?? 行左幾耐呢
    [版主回覆05/18/2008 21:12:00]係呀! 我由雙連站開始行好似1個多鐘頭就行到台北車站地下街, 不過未計你係d地下街d店舖睇嘢時間喎。

    回覆刪除

關注我的相關連結: