2008年6月24日 星期二

蘋果苦瓜你飲過味................


天氣實在太熱了, 好缺水呀! 我就走咗去OK 便利店諗住買嘢飲, 見到道地出咗2款限定版飲品, 分別係"蘋果苦瓜" & "菠蘿綠茶", 好想試下個蘋果苦瓜究竟會係咩味, 飲第一口之後我有D後悔

, 好大陣草青味, 蘋果味聞就覺, 飲就唔多覺, 苦瓜味就淡淡的, 早知買"菠蘿綠茶" 一定無死,
下次買嚟試下先!


 


9 則留言:

  1. 通常呢D新口味我都唔會亂試.....  
    搵人做左實驗品先....哈哈!
    [版主回覆06/26/2008 13:10:00]我就同你相反, 通常有新嘢(我又有興趣及價錢OK的話) 我都會買嚟試下的

    回覆刪除
  2. 哈哈~ 好彩你試左唶...甘我唔洗做犧牲品嘛~
    [版主回覆06/26/2008 13:11:00]可能同我所期望的唔同結果, 所以覺得唔好飲!

    回覆刪除
  3. 好彩我唔鍾意苦瓜。
    [版主回覆06/26/2008 13:12:00]其實我都唔食苦瓜的, 但就會飲苦瓜煲的湯, D味完全唔同, 所以唔鍾意

    回覆刪除
  4. 咁難飲,我都係唔好買來試 lu。
    [版主回覆06/26/2008 13:13:00]呢款我個人唔係咁鍾意啫, 都有人話好飲的,

    回覆刪除
  5. 呢隻我飲過喎,都ok丫!
    [版主回覆06/26/2008 13:13:00]可能同我所期望的唔同結果, 所以覺得唔好飲!

    回覆刪除
  6. 鮮榨0個d好好飲0架....呢d我真係唔敢試啦......你好勇敢呀!
    [版主回覆06/26/2008 13:15:00]都幾勇架! 唔係邊有咁個新發現呀!

    回覆刪除
  7. hahah...i heard it's really really good for ur skin ...but i will not dare to try..but if i will eat when it cooked with pork ribs..
    [版主回覆06/26/2008 13:17:00]其實我都唔食苦瓜的, 但就會飲苦瓜煲的湯, 清下熱氣嘛

    回覆刪除
  8. 哈哈~上當喇 :} 朋友話"菠蘿綠茶"有初戀o既味道喎!! 你快d試完話我知la
    [版主回覆06/26/2008 13:20:00]飲咗會有初戀感覺, 你朋友初戀一定好甜蜜了。
    我買咗喇! 不過未飲, 飲完再同大家佈告!

    回覆刪除
  9. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年6月26日 晚上10:43

    我仲想買以為會幾好添。咁即係可以唔買啦。
    [版主回覆06/26/2008 23:27:00]咁你不如試下另外個隻味呀! 可能唔錯的!

    回覆刪除

關注我的相關連結: