2008年6月26日 星期四

三色椒木耳絲炒肉片


日日都落雨, 又打風又紅雨, 真係唔想落街買餸, 睇下屋企有咩儲存先, 就找到木耳絲, 三色椒, 瘦肉, 就用佢嚟整樣餸啦! 炒完出嚟顏色都好靚喎, 而且木耳對血管好好的, 多食無防呀!


 


材料: 黃, 紅, 青椒(各1/4隻) + 瘦肉 (約$10) + 木耳絲 (1束) + 蒜頭 (1粒)


醃料: 水 (約2-3湯匙) + 糖 (1茶匙) + 油, 麻油, 胡椒粉, 雞粉 (各少許)


 


做法:


1) 先將黃, 紅, 青椒洗淨後, 切丁備用


2) 將木耳絲浸軟備用


3) 將瘦肉洗淨後切片, 再用醃料醃約30分鐘,


4) 將蒜頭去衣, 拍扁備用


5) 用少許油先將瘦肉放鑊略炒至7,8成熟, 盛起備用


6) 再用少許油爆香蒜頭後, 放入木耳絲略炒贊少許酒, 再放入三色椒炒一會, 除後放回瘦肉落鑊炒至全熟, 即可上碟。 


 


5 則留言:

  1. 呢排落雨真係落到個人心都煩埋丫.........
    [版主回覆06/26/2008 22:41:00]係啦! 成日落雨個人妤down, 好想快d出太陽!

    回覆刪除
  2. 呢個餸好健康啊!
    [版主回覆06/27/2008 23:23:00]都算係架!

    回覆刪除
  3. 打風落雨濕立立真係唔願去買送架
    [版主回覆06/27/2008 23:26:00]係啦! 所以而家睇天氣報告時預測會落雨的話我都會買定d餸係雪櫃, 等自己個日唔落街買餸都仲有得食嘛!

    回覆刪除
  4. 靚靚, 我基本上雪櫃有存貨, 日日都係在雪櫃拎出煮架.
    [版主回覆06/27/2008 23:28:00]以前要返工就會買定差唔多一星期餸, 返到屋企就可以煮嚟食, 而家全職做煮飯婆, 就只會存2-3天貨, 新鮮d嘛!

    回覆刪除
  5. 係呀黑木耳好有益,呢排我用佢加紅棗煲湯降膽固醇添
    [版主回覆06/27/2008 23:31:00]志同道俠, 我比較鍾意用木耳絲嚟炒冬菇瘦肉, 煲湯就會用木耳排骨粟子, 呢個都有去血脂降膽固醇架!

    回覆刪除

關注我的相關連結: