2008年7月10日 星期四

日式豆卜釀雞蓉豆腐


 


其實我去親日式超市時, 都見到d日式豆腐卜, 好想買嚟整下餸的, 今日終於買咗番嚟, 決定釀d材料入去用嚟蒸, 本來無想過用免治雞肉的, 但唔整佢又過期喎! 咁為有用佢啦, 單用佢又好似單調咗d, 醒起之前我整過一味雞蓉豆腐, 就這樣決定啦, 咁就整咗呢個餸lu! 


 


材料: 煎炸豆腐 (1盒) + 免治雞肉 (約200g) + 雞蛋 (1隻) + 日式豆腐皮 (1包) + 杞子(數粒)


醃料: 鹽 (少許) + 胡椒粉 (少許) + 芥末 (1茶匙) + 麻油 (少許) + 水 (2-3湯匙) + 豆粉 (1茶匙)


汁料: 蠔油 (1湯匙) + 生抽(1湯匙) + 豆粉(1茶匙) + 水(約5湯匙)


 


 


做法:


1) 用煮餸用的紗布將豆腐渣出多餘水份, 變成蓉, 備用


2) 將醃料加入雞肉內攪勻 (約醃半小時),  備用


3) 將豆腐, 雞肉及蛋汁撈勻後, 放雪櫃雪最少30分鐘


4) 將日式豆腐皮用剪刀剪開一半,


5) 取出豆腐料(3), 放入日式豆腐皮內及放上杞子作裝飾,


6)放入水已滾鑊中, 蒸15-20分鐘, 關火


7) 將汁料倒入鑊煮滾後, 淋在釀豆腐上, 即完成。


9 則留言:

  1. 一定好好味唶~
    [版主回覆07/10/2008 10:17:00]味道唔錯架! 係太件咗d 囉!

    回覆刪除
  2. 好吸引woo~日式豆腐卜D味同平時D有冇分別ka?
    [版主回覆07/10/2008 10:20:00]分別係佢大塊好多, 而且總覺得日式豆腐皮無我哋平時買開d豆卜咁硬囉!

    回覆刪除
  3. 日式豆卜係咪甜架?
    [版主回覆07/10/2008 18:04:00]佢唔甜架, 同我哋食開的豆卜差唔多, 只係佢大塊好多!

    回覆刪除
  4. 靚靚, 我冇見過日式豆卜呀??
    [版主回覆07/10/2008 18:05:00]我今次買時無幫佢影到相, 要係日式超市先可能有得賣呀!你可以去睇睇!

    回覆刪除
  5. 正啊~~哦哦,一定劲好味喇~~
    [版主回覆07/11/2008 19:28:00]味道唔錯架! 係太件咗d 囉!

    回覆刪除
  6. icic~thank you
    [版主回覆07/11/2008 19:28:00]唔使客氣!

    回覆刪除
  7. 我都未食過日式頭卜, 下次買黎試下先 !
    [版主回覆07/11/2008 19:29:00]好呀! 下次你用佢整個新菜式喎!

    回覆刪除
  8. 好有諗頭喎,
    一定好好味架嘞!

    回覆刪除
  9. 好有諗頭喎,一定好好味頂la!

    回覆刪除

關注我的相關連結: