2008年9月3日 星期三

我要回到童年時.....



 


我相信好多人兒時儲錢都係用錢罌嚟存放我哋'豆' 番嚟的錢,


到咗儲到某日子, 想睇下自己儲到幾多, 多數錢罌都要打爛佢先知自己儲咗幾多,


有d錢罌唔使打爛的, 但多數未到到期當日就已經無咩錢係裡面


另外, 以前d錢罌邊有而家d咁靚, 咁新穎呀! 到我長大成人


都已經無用錢罌好耐了, 要儲錢都會直接放銀行,


而唔係放錢罌(仲有少部份人會用錢罌儲錢的)


但今日我要番去童年時了, 因為我買咗d個新款錢罌,


令我想用佢嚟儲錢呀! 呢個錢罌有好多功能的, 有可計數, 又有alarm,


仲可以set 你儲錢target, 最特別係佢用張卡嚟提款的, 如果你係我, 係咪


都好想番去童年時呢!!!!!


 


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: