2008年9月28日 星期日

Majolica Majorca @香港 售價及售賣點

女巫(Witch)的日文發音是"MAJO",Majolica Majorca 就是一句變身咒語,讓少女變美女的咒語。

Majolica Majorca(讀音「罵-租-lee-卡 罵-jor-ka)於9月22日到港。同日,Shiseido 在 Mira Hotel 舉行了 Launch Party。有關方面很有心思,記者要分批的走過不同「關卡」玩遊戲,遊戲主持全都打扮成天使、女巫等人物,跟Majolica Majorca的「魔法童話」形象很配合,令所有人都留下深刻印象,感覺像「哈囉喂」般好玩!



大家對它的產品都不陌生吧!皇牌妝物首推 Mascara、Automatic Liner、Lipgloss 及 Majolook 眼影組。香港行貨開架售價如下:
Mascara (共3款) $108(推介最新的Lash Grogeous Wing BK999)
Majolook (Trick On) 眼影組 $125(推介GR750及BR751)
Rouge Majex 唇彩 $75(保濕成分增強70%,推介PK211及BE210)
Majolook (Luminoustic) 眼影組 $118
Neo Automatic Liner $98

和日本售價很接近,以後去日本又可以花少一點了~


 


 




屈臣氏獨家發售,最先設立的4個專櫃在尖沙咀(金馬倫道及星光行)、銅鑼灣時代廣場及沙田新城市廣場。其他專櫃將會逐步設立。


 


 


轉貼:  蘋果的化妝箱網站


 


6 則留言:

  1. 化妝品我真係冇乜研究......
    [版主回覆09/30/2008 14:14:00]認識下都無防呀!

    回覆刪除
  2. 佢的烟脂好靚
    [版主回覆09/30/2008 14:14:00]我反而覺得佢d packing 好靚!

    回覆刪除
  3. TKO METRO CITY 都有WOR.
    [版主回覆10/02/2008 14:03:00]唔該晒你話我知呀!

    回覆刪除
  4. 佢隻mascara base好冇用架@@?
    [版主回覆10/02/2008 14:03:00]隻base 我未用過, 我就覺得mascara 唔錯喇!

    回覆刪除
  5. ♥♥♥akina♥♥♥2008年10月4日 下午1:02

    幸左好耐~終於有啦 thank you...等我星期一收工去行下先
    [版主回覆10/05/2008 17:06:00]我昨日都買咗幾支甲油及個case 呀, 好靚呀!

    回覆刪除
  6. 唉~唔知幾時先到我住果區有呢....
    好期待呀!!
    [版主回覆10/18/2008 22:59:00]我諗好快每個區都會有得賣, 你也可以行街時見到屈記順便行下都得架!

    回覆刪除

關注我的相關連結: