2008年10月12日 星期日

Majolica Majorca 指甲油


 


以前想買  Majolica Majorca  的產品真係要係水貨店才買到,


而家引入咗係香港有售真係方便好多, 而且價錢都使比水貨店食得咁深!


最近行過屈臣氏, 嘩! 個counter 企咗3-4個人, 我都好難先企到個位,


因佢個counter 都唔係大, 最後我用最快速的時間買咗2支指甲油


(一支紫色, 一支金色), 一個case及個胭脂掃, 雖然支胭脂掃好細,


但佢d毛一d都唔差的, 仲好柔軟下, 每件產品外型都好靚,


都唔係好捨得用佢, 就先試用隻金色指甲油先啦!


買呢隻色本來想用嚟畫下花用的, 不過今次就試下整隻手搽會係咩效果,


搽第一層時都仲睇到d指甲片色的, 再油多層就已經好實色下, 而且好快乾,


我覺得好好搽, 而且d色夠實, 唔使油咁多層d色就出到嘛!


等我有時間再去睇過先!


 


 


你哋話ok唔ok呀!



 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: