2007年10月19日 星期五

護膚小知識!

自從開始學美容之後, 真的令我學識好多護膚品當中成份名稱,


令我知道我哋平時所用的護膚品, 清潔方法, 敷面膜等知識/ 程序,


原來在某d地方上係使用錯


or


搽上面係浪費咗D產品的。


我MISS 上堂時問咗我哋2條問題, 等我都問下大家吧!


 


問題1: 你敷完清潔mask 之後會否再敷水份mask 呢?


 


問題2: 你如有時間, 會否在化妝前敷個mask先, 之後再化妝呢?


 


 


** 個答案我遲D再話比大家知, 其實我聽完個答案之後,


先知原我平時做的方法係不正確的,


更不應相信D明星所講的方法都係錯的。**


 


 


已經開咗估了, 想知 答案 , 就按入去睇睇啦!


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: