2007年10月22日 星期一

護膚小知識 [答案篇]

 


大家一定好期待個答案呢!!! 而家就話比大家知喇!


 


問題1: 你敷完清潔mask 之後會否再敷水份mask 呢?


答案: 敷完清潔mask 後, 係唔應該再敷水份mask。


原因係當你敷清潔mask 時, 你比咗個信息叫佢排走d唔要嘅嘢, 而你敷水份mask係想皮膚吸收/補充番d嘢嘛, 皮膚係單向的, 你一開始叫佢排走的話, 跟住敷什麼mask 皮膚都係將佢排走的, 咁你話喇, 係咪浪費咗d水份mask 呢。


 


 


問題2: 你如有時間, 會否在化妝前敷個mask先, 之後再化妝呢?


答案: 敷完mask 後, 係唔應該即立化妝。


你睇完上面個答案後, 就會更明白點解了。你化妝只係想遮蓋面上遐邇, 唔係想吸收d化妝品嘛, 咁你敷完個水份mask 再化妝, d皮膚咪會吸收你的化妝品囉, 咁樣會好傷皮膚的。


成日聽d明星/新娘化妝師會話敷完個mask 再上妝會好貼, 真的唔好咁做, 真的起身時才發覺皮膚太差要敷mask 的話, 都係早上敷個mask, 晚上出街再化妝, (最好就係前一晚敷定會好過你敷完就上妝喇)。


 


 


總結:


大家只要明白, 該產品性質係排走 or 吸收, 知道性質後就唔會浪費咗d嘢/ 整傷d皮膚啦! 最緊要唔好同一日敷唔同性質mask 就可以了。


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: