2007年12月1日 星期六

韓風三色丸什錦碢


 


每逢冬天/凍的日子, 我都好喜歡整煲仔菜, 一嚟方便, 咩材料都放晒入碢, 二嚟佢keep 溫度比較好, 到食的時候仲係暖笠笠的, 三嚟你鍾意食乜就放乜都得, 可以次次都唔同, 夠晒特別。


 


材料: 娃娃菜 (1棵- 切段) + 盒裝維他豆腐 (半盒- 切件) + 蟹柳 (2-3條- 切段) + 墨魚丸, 豬肉丸, 福州丸(各數粒)


湯料: 雞汁 (1湯匙) + 韓國甜辣醬 (半茶匙)


 


做法:


1) 先注入少許水及湯料入砂碢, 煮滾後放入所有材料(除娃娃菜)


2) 蓋上蓋再煮多5-7分鐘, 再放入娃娃菜再煮多10分鐘, 即可關火。


 


閱覽人數:


9 則留言:

  1. Looks yummy, simple and fast
    [版主回覆12/03/2007 15:16:00]真係又容易整又好味呢!!

    回覆刪除
  2. 快靚正, 無敵呀
    [版主回覆12/03/2007 15:18:00]講得對! 所以一遲咗返屋企煮飯, 整呢個煲就最快手喇!

    回覆刪除
  3. 靚靚...你呢味簡易小型火鍋好正啫..我又要食呀.
    [版主回覆12/03/2007 15:19:00]呢個辣的, 而家唔啱你食住, 等你好番先再食喇!

    回覆刪除
  4. 我都想買番一個砂鍋, 唔知有無話邊隻砂鍋會好用啲呢?
    [版主回覆12/03/2007 15:25:00]最好買d望落去及摸上手都係平滑及唔會反光個種,
    千祈唔好買有層光面漆個種, 好易裂。

    回覆刪除
  5. 嘩))))好正呀
    [版主回覆12/03/2007 15:25:00]我都係咁話....正呀 !

    回覆刪除
  6. 呢個方便 又好味呀!
    [版主回覆12/03/2007 15:26:00]真係用快靚正嚟形容就最好不過了。

    回覆刪除
  7. 你提起我個雪櫃仲有盒韓式辣椒醬呀 我都可以試下整你呢個簡單又方便 最緊要係好食麻 呵呵
    [版主回覆12/03/2007 17:20:00]無錯呀! 我唔係無晒d韓國辣椒粉,
    我本來想整韓國泡菜的。

    回覆刪除
  8. 請問韓國辣椒粉邊到買到?
    [版主回覆12/04/2007 00:10:00]我只識行, 唔記得條叫金咩..街名,
    係尖沙咀加連威老道附近。

    回覆刪除
  9.   我都好鍾意一煲過,但韓甜辣醬就未試過,邊度可以買到? 
    [版主回覆12/06/2007 14:17:00]我係jusco 做緊韓國食品節時買的,
    你都可以去千色店or 賣韓國食品店都會有得賣。

    回覆刪除

關注我的相關連結: