2007年11月24日 星期六

炒年糕


我都好耐無炒年糕了, 今日行超市見到有我買開果個牌子年糕,


就決定買咗佢今晚炒年糕, 其實用咩材料炒都無所謂的,


最緊要係自己鍾意食個d咪得囉! 你哋話係唔係。


 


材料: 水磨年糕 (1包) + 娃娃菜 (1棵) + 蟹柳 (5條) + 雜豆 (1束) + 豬肉丸 (5粒) + 洋蔥 (1/4 個)


汁料: 蠔油 (2-3湯匙) + 紹酒 (1茶匙) + 水 (約50ml)


 


做法:


1) 將娃娃菜洗淨後, 切絲, 備用


2) 蟹柳切粒, 豬肉丸切片, 洋蔥切絲, 全部材料備用,


3) 雜豆用水沖洗, 瀝乾備用,  


4) 先將洋蔥落鑊炒香後, 放入蟹柳, 雜豆, 豬肉丸炒至熟, 盛起備用,


5) 再落少許油將娃娃菜炒熟, 盛起備用 (因為菜會出水, 所以同4分開炒)


6) 用紙抺乾個鑊, 再落少許油, 放入年糕略炒後, 注入汁料, 煮至年糕淋身,


7) 期間不段炒, 炒至乾身後, 倒入 之前炒好備用的材料一併再炒一會, 即可。


 


 


: 用咩材料其實好隨便的, 你鍾意食乜都可以落入去炒, 所以我每次炒年糕都唔同材料的, 要睇下個雪櫃有咩就放落去炒。


 


1 則留言:

關注我的相關連結: