2007年11月9日 星期五

澳門威尼斯人之旅 Day 2 (二)


check out 之後, 我哋坐車去咗"達榮魚翅湯麵" 你哋無睇錯, 係食魚翅,


佢d魚翅好平的, 一碗都係$32, 好多電視都有嚟採訪呢間店,


佢出名的美食, 有魚翅湯麵, 炸魚翅鯪魚球, 豬扒飽, 佢個度的豬扒飽,


好味過"大利豬扒飽"好多, 之後就去咗"莫義記" 食我至愛


~榴槤雪榚, 之後我哋就坐車返市中心, 慢慢行,


比我發現一間"躲躲貓" 賣我的美麗日記面膜, 我只係買了幾片,


試下用, 同一條街見到一間"happy lemon" 個門口公仔好吸引我,


我就去咗買嘢飲喇! 味道都唔錯呢, 價錢都平過香港買杯珍珠奶茶。


 


最後, 我行得太耐了, 所以提早坐船返香港。


你想知多睇番我之前去澳門其它好去處, 你哋可以按


澳門遊記1 , 澳門遊記2, 澳門遊記3, 澳門遊記4, 澳門遊記5,


澳門美食大追蹤


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: