2007年12月15日 星期六

JuJu Aqua Moist 卸妝水


 


我相信無人唔識"B" 字牌子的卸妝水, 


而我家中當然少不了一瓶"B" 字牌子卸妝水,


最近我遇到新歡, 就係JuJu Aqua Moist 卸妝水喇,


呢隻卸妝水係我之前睇雜誌話呢隻卸妝水唔錯,


雖然呢支嘢話有保濕, 但其實我哋唔會吸收到的,


只係抺的時候無咁乾及係商家的selling point 啫,


見價錢都係$75/200ml, 心想試下都無所謂的, 咁就買咗番嚟試!


抺第一次已經卸咗大半(不過就覺塊面有點lup),


再抺第二次已經將粉底完全卸得乾淨(但就已經沒有之前lup 的感覺),


抺完塊面仲好清爽, 效果比得上"B" 字牌子添,


而且價錢更比"B" 字牌子平一大折, 咁大家都應該識揀啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: