2008年1月4日 星期五

Happy Lemon

其實呢編網綕應該係聖誕前post 的, 但由於出街多及要屋企有


部份地方改動, 所以拖到而家先記得post, 呢間店我之前去澳門


都飲過的, 價錢唔貴而且仲好大杯下, 佢叫做 happy lemon ,


 


我比佢店個logo 吸引而走咗入去買嘢飲, 估唔到有日行九龍灣


淘大商場時, 比我又再見到佢, 原來佢嚟香港開分店, 不過由於


佢店鋪比較細及人太多關係, 我無法走進去及影相, 為有留番


下次先試啦! 而且睇住我係澳門間店先啦!


 


 


p.s. 經coco _bebe媽咪提我, 原來旺角有一間的, 比我上網找到HappyLemon 旺角個地址及食評, 大家可入去睇睇的。


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: