2008年1月30日 星期三

測試產品 ~ Valmont Renewing Pack

早前答應咗"芊芊媽媽" 詳細講 Valmont - Renewing Pack , 今日我就做一個測試, 大家睇完就知點解佢咁貴, 都會有咁多人買了!


 


測試產品: Valmont - Renewing Pack



 


左邊圖: 未搽mask 前的手(今日隻手勁乾)


右邊圖: 係隻手皮膚狀況(保濕-4, 油潤-4, 柔軟-4)



 


左邊圖: mask 的質感呈cream狀


右邊圖: 將mask 薄薄推開後(待15分鐘)



 


左邊圖: 15分鐘後(未沖洗的手), 用手係mask 上輕輕按摩, (會捽到一d白色粒粒), 用紙巾抺去後, 用溫水沖洗


右邊上圖: 沖洗後的手(係咪滑咗好多呢)


右邊下圖: 敷完mask 後再測試皮膚狀況(保濕+3, 油潤+4, 柔軟+3)



 


Renewing Pack 分別有兩個敷mask 方法:


1) [即時潔淨效果] 每天使用:


洗面後, 薄薄一層塗於面上及頸上, 待3-5分鐘後, 用紙巾抺掉及用溫水清洗便可。


2) [深層快潔護理] 每星期1-2次: 


洗面後, 塗厚少少(約薄一層塗於面上及頸上, 待15-20分鐘後, 然後作輕輕按摩, 再用紙巾抺掉及用溫水清洗便可。


 


我仲有第3個方法, 係有個美容院朋友話我知的,


就係要準備多一包軟膜粉了, 搽完renewing pack 後, 再開個軟膜粉敷係面, 待15分鐘後起膜及洗面, 你會發覺效果更好呢!


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: