2008年5月28日 星期三

日式麵豉蒸粉絲杞子三文魚骨


 


我此終覺得三文魚配日式麵豉係好夾的, 今次我就用咗三文魚骨嚟整咗呢味"日式麵豉蒸粉絲杞子三文魚骨" 貪佢食多少少無咁膩嘛, 三文魚肉都係用嚟做魚生好d, 仲加d粉絲係底, 索晒d汁, 真係好野味的!


 


 


材料: 三文魚骨 (1包) + 日式麵豉 (1湯匙) + 白酒 (2湯匙) + 胡椒粉 (少許) + 糖 (少許) + 粉絲 (1束) + 杞子 (數粒)


 


做法:


1) 將杞子, 粉絲分喇浸軟, 瀝乾備用


2) 將三文魚骨洗乾, 瀝乾後將其餘材料撈勻放雪櫃醃1小時


3) 將粉絲墊碟底, 再放上三文魚骨及杞子, 水滾後, 放入鑊蒸15分鐘即可。


 


7 則留言:

  1. 你老公真係幸福又有食福
    [版主回覆05/29/2008 21:32:00]我都覺得佢有!

    回覆刪除
  2. 又好似幾好甘窩~
    [版主回覆05/29/2008 21:32:00]都OK架!

    回覆刪除
  3. 靚靚, 有營養 又簡單呀,
     
    但三文魚望落一啲都唔似得骨喎,
     
    好似淡淡肉呢.
    [版主回覆05/29/2008 21:33:00]佢都有肉, 唔算好多, 但骨會多D囉!

    回覆刪除
  4. 呢個配搭又幾得意喎!!! 你的GIMMICK真係好鬼好架姐
    [版主回覆05/29/2008 21:34:00]呢個配搭我係由飲元氣麵豉湯而變出嚟架!

    回覆刪除
  5. 嘩~又有新野.....
    [版主回覆05/29/2008 21:35:00]都算係啦!都唔錯架!

    回覆刪除
  6. 點解可以整到咁靚架!!
    [版主回覆05/29/2008 21:35:00]影相角度啫!

    回覆刪除
  7. 我去街市成日都見到那隻三文魚骨,三文魚頭的東西,
    但~唸都唸不到可以怎整的,所以,次次都沒買,
    今日在您個blog又上一堂了.
    [版主回覆05/29/2008 21:37:00]其實三文魚成身都好有益的, 所以D頭, 骨的部份都食得的, 睇你點整啫!

    回覆刪除

關注我的相關連結: