2008年5月6日 星期二

Day 1 台北之旅 ♡part 2♡

我倆出到飯店, 就行去坐捷運-西門站(之後我寫捷運為MTR)  (睇唔睇到個6字呀, 佢就係西門站其中一個出口喇)
   距離飯店約8分鐘路程, 開頭仲以為富園最近MTR的飯店, 原來最近係"寶格利" & "萬事達" 才最近MTR的, 入到去第一時間買張"悠遊卡" 同我哋同開的八達通差唔多, 而且搭公車及MTR會再平d 添。
 (呢張卡只要咗使用5次, 退卡時就唔使收手續費, 唔係就要收NT$20)
我倆先去 " 國父紀念館站" .......參觀第一個景點 "國父紀念館"
  原來唔難找的, 你見到"光復國民小學" 行前一段路, 就會見到, 可能係星期六啩, 都好多一家大細係度散步及放狗, 影完相後, 本來想再去" 台北偶戲館" 看看錶, 我哋已經過咗佢哋關門時間, 所以我倆就去下一站"市政府站" 行街及食晚飯, 行出紀念館出口, 原來後門見唔到MTR站口的, 本想行番原先嚟個出口, 比我見到無幾遠就係"台北101高樓", 所以我哋決定行過去,
  見到台北市政府, 行多一條街左右就見到"新光三越"外, 原來"新光三越" 有成4幢咁多, 要行真的行好耐至得了, 仲見到"NEW YORK NEW YORK" 及 " NEO 19", 
  
嘩! 勁多人呀! 好似去咗銅鑼灣一樣, 好熱鬧呀, 見到咁, 為有依咗個肚先, 係"芊芊媽媽" 介紹話"三越" 上面有間日本嘢好好味, 咁我哋就走上去啦, 條龍排到去電梯口, 我決定遅d再嚟"三越" 行過及食呢間日本嘢。
咁為又離開"三越" , 係其餘三個場睇下, 順便睇下有無嘢食啦! 最後係一間露天食店食, 仲要係"大小愛吃" 個節目內其中一位廚師評審開的餐廳, 咁咪走入去試囉, 呢間D食物唔係好得, 我唔見議你哋去食喇!
就係呢間"行運茶餐廳"喇!
食飽飽後開始行下D商場, 見到呢間"Ireland's Potato" 嘅店好多人買一杯杯的薯條嚟食, 加上d 薯條好大條, 我更係要試下啦, 我買咗個"蜂蜜芥未醬"味, 都幾特別及味道唔錯!
之後我哋行咗去台北101, 我d朋友話, 上頂樓淨係睇景, 無咩特別, 所以我哋係呢個場行下就算, 無上到頂樓, 反而我哋落咗去地庫食堂, 見到"小南門"
  食佢哋出名的豆腐花, 我哋叫咗個"綜合" , 乜都有d, 味道唔錯的, 食完之後我哋兩條腿已經好累了, 決定返飯店休息, 見到"台北101" 個場貼咗memo 話有免費巴士載去MTR 的"市政府站",
  我哋緊係坐啦, 唔使再行去MTR 站口嘛, 去到"市政府站" 見到"誠品書店" 呀! 原來好近的, 之後嚟呢度就唔使周圍找了。



Day 1 ..............完

沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: