2008年5月7日 星期三

Day 2 台北之旅 ♡part 1♡

因為天氣報告講, 話後日會有雨, 見仲有陽光, 當然要去遠d的地方喇! 今日決定去故宮, 淡水, 漁人碼頭, 士林夜市行。
  (想去故宮的話, 就要係呢個士林站1號出口出喇)
  
(直行約3-40步就見到車站, 我就係搭"紅30" 公車, 坐到總站落車就到達故宮)

(比起我好多年前跟團嚟故宮, 而家靚咗好多及大咗, 不過裡面都係唔比影相)
  (你哋如果自遊行去故宮的話, 我介紹你哋去呢間"九龍豆花蓮子專賣店" 唔係叫你哋去食豆花, 而係叫你哋去門口賣的 "蔥抓餅" 好好味, 而且好多人排隊的, 記得要加蛋及加配菜呀, 一定話無介紹錯的。
 

....................待續!

1 則留言:

  1. 靚靚, 我會記住去故宮時, 買番個蔥抓餅黎食架.

    回覆刪除

關注我的相關連結: