2008年5月7日 星期三

Day 2 台北之旅 ♡part 2♡

之後我哋坐MTR 去淡水及漁人碼頭, 今日係星期日, 台灣人好鍾意係假日踏單車, 真係人又多, 單車又多, 連去厠所都人多到死。要去真係唔好選星期六, 日嚟呢D地方!

(呢個就係淡水站喇, 係咪睇唔出係MTR 站呢?)
一開始我想依咗個肚先, 所以先向淡水食嘢個條街出發, 先入咗呢間" 本港快餐" 食"亞給" , "米粉" 及 "丸", 其實我都唔多知係乜丸, 所以叫咗個"綜合"
跟住再向前行, 你睇幾多人及小販.....................
之後更係買長一長的雪糕冰啦, 因好飽關係, 只買了個細嚟食, 我呢個係綠茶芒果, 不過D芒果唔好味, 後來發現原來海皮個邊仲賣得平呀!
行另一條街見到"碳烤燒餅", 我老公買咗個嚟食, 我無食到, 不過佢話味道OK 啦!
(我哋坐呢架836 公車去漁人碼頭, 總站落車就喇, 好方便的)
到咗漁人碼頭喇, 真係齋影相及睇景, 不過仲有人唱歌的!
嘩! 呢度都有豪大大雞排賣呀, 不過而家飽飽, 而且好多人, 都係去士林先買吧!

..................待續!

沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: