2008年5月7日 星期三

Day 2 台北之旅 ♡part 3♡

到"士林夜市" 當然又係掃街啦!
你睇豪大大雞排幾大件, 同個惠康袋差唔多大! 食完都飽咗大半!
再嚟又係熱氣嘢, "旋轉洋芋棒" 我覺得整呢個人好勁呀! 點樣穿嘅呢, 咁都唔跌落嚟嘅???????
之後我買咗包"雞蛋糕" 食, 不過都係香港的"雞蛋仔"好味D....HA HA
行行下見到D人台住頂橋行, 仲一路行, 一路放炮丈, D人好似唔驚咁, 都無理會, 仲會趴係地, 等頂橋過咗先起身!
我哋被開D橋後, 見到呢間食肉骨茶的店, 我叫我老公不如入去試下, 佢開頭唔想食, 因為係門口聞到好重藥材味, 佢覺得食個D嘢, 應該都好重藥味, 我話嚟到台灣緊係要試下啦! 佢試咗一口後, 食落又唔係好覺D 藥味, 仲話好有特式, 味道唔錯, 呢間店好多雜誌, 電視台嚟做訪問的!
食得熱氣嘢多, 要買番碗外賣仙草冰返飯店食之得喇! 清下熱之餘, 又可以一面睇"惡作劇2吻" 大結局, 幾爽呀!

Day 2 ............ 完!

沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: