2008年7月30日 星期三

沙爹茄子炒瘦肉


 


茄子真係好有益同好好味架, 我小時候唔食佢架, 係大個咗無啦啦鍾意食,


而且係呢個通脹期, 為有食d無咁貴的餸啦!  茄子就係我選擇喇!


可以慳番d 嘛! Ha Ha


 


材料: 茄子 (1-2條) + 瘦肉 (約120g) + 乾蔥 (1粒) + 沙爹醬 (1-2湯匙)


醃料: 油+糖+豆粉+麻油+水 (各少許)


 


做法:


1) 先將瘦肉加入醃料, 約醃30分鐘, 備用


2) 將茄子洗淨後, 切成條狀,


3) 用1茶匙鹽放入室溫水, 開成鹽水後, 將茄子條放入去浸半小時


4) 將乾蔥切成條, 備用


5) 將茄子瀝乾水份後, 水滾放入鑊蒸8-10分鐘, 取出


6) 落少許油落鑊, 先爆香乾蔥後, 再加入瘦肉炒, 加少許水落鑊炒至9成熟時, 再加入茄子及沙爹醬略炒, 直至瘦肉全熟後即可上碟。


7 則留言:

  1. hello ^^ yummy
    [版主回覆07/31/2008 21:37:00]真係yummy yummy 架!

    回覆刪除
  2. 茄子我只係鍾意食煎釀茄子, 其他茄子菜色我真係麻麻.....
    [版主回覆07/31/2008 21:37:00]我怕油多, 所以好少食煎釀!

    回覆刪除
  3. 我又係窩...細個見到一pat pat甘真係唔開胃...但係唔知做咩呢一兩年開始愛上左茄子窩~
    [版主回覆07/31/2008 21:39:00]係呀係呀! 細個食落口個種感覺一pat pat 咁架, 之後到大個無啦啦有次食飯試下食就開始食喇!

    回覆刪除
  4. 茄子我蝦子餅最鍾意食,所以我都成日整架
    [版主回覆07/31/2008 21:40:00]好呀! 呢個有益食多d唔怕, 不過唔好用咁多油喎!

    回覆刪除
  5. 靚靚, 我又細到大都愛吃茄子架
    [版主回覆08/01/2008 23:00:00]你同我妹一樣喎! 佢都係由細就開始食, 可能我偏食啩

    回覆刪除
  6. 我都鍾意茄子架,不過多數會煮魚香茄子
    [版主回覆08/01/2008 23:01:00]我間中都會整呢個

    回覆刪除
  7. 我鍾意煎釀三寶既茄子架.
    [版主回覆08/01/2008 23:05:00]我反而煎釀三寶我意釀青椒!

    回覆刪除

關注我的相關連結: