2008年8月18日 星期一

新鮮紫貝天葵瘦肉湯


 


係咪睇見呢碗嘢似D水彩多過似碗湯呢, 我都覺得係, 初初煲好時D顏色無咁心的,


但我煲完唔係即刻飲, 過咗一段時間, 煲湯就變得更紫色喇! 我見到我唔係怕,


我怕係我家大少見到唔肯飲, 我咪要一個飲晒D湯, 唔好睇佢咁紫, 其實D味同


我哋平時煲的瘦肉湯差唔多, 而且呢隻湯話紫貝天葵葉好有營養的, 又清熱,


我都睇完佢咁寫, 煲係上嚟又幾簡單我至買嚟試下的!


唔知又哋又咁唔咁試呢!


 


 


[2-3人份量)


材料: 新鮮紫貝天葵葉 (半包) + 瘦肉 (少許) + 薑片 (2-3片) + 胡椒粉 (少許) + 水 (600ML)


 


 


做法:


1) 先將紫貝葉洗淨, 瀝乾備用


2) 將瘦片洗淨後切片, 備用


3) 水煲滾後, 放入薑片略滾, 再放入瘦肉及紫貝葉, 滾約5-10分鐘即可關火, 再加入胡椒粉即可飲用。


 


7 則留言:

  1. 咁都好快煲起wor!
    [版主回覆08/19/2008 12:45:00]真係幾快煲起架! 而且好有益添!

    回覆刪除
  2. 好紫呀  飲完個咀會唔會變色? 哈哈
    [版主回覆08/19/2008 12:46:00]更係唔會啦! 無睇佢紫色呀, 都幾好飲架!

    回覆刪除
  3. 呢排紫貝天葵係似好大熱喎.
    [版主回覆08/19/2008 21:09:00]我想可能同天氣有關!

    回覆刪除
  4. 哈哈真係好紫呀,,去疴"殊殊"時會唔會深色咗
    [版主回覆08/19/2008 21:11:00]咁你都諗到, 更係無啦!

    回覆刪除
  5. 真係好紫呀~
    [版主回覆08/20/2008 23:26:00]係咪似畫完畫用嚟洗水彩d水呢?

    回覆刪除
  6. 我未試過用紫貝天葵煲湯, 通常我用黎就咁煲水飲,
    雪凍左佢D味同利賓立無咩分別, 靚仔好鍾意飲架 !
    [版主回覆08/20/2008 23:28:00]呢個唔係乾的紫貝天葵, 係新鮮, 所以用嚟煲湯用!
    乾的紫貝天葵我以前都會煲嚟飲, 不過而家改咗煲洛神花啫!

    回覆刪除
  7. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年8月22日 凌晨12:14

    新鮮的係咪都係酸既呢? 係邊樹有得買架
    [版主回覆08/22/2008 00:39:00]新鮮唔酸的, 好似煲菜肉湯咁! 我係jusco 買的!

    回覆刪除

關注我的相關連結: