2008年9月8日 星期一

豆角雞蓉煎餅


 


我唔多食豆角的, 唔鍾意佢比較硬及有草青味, 今次將d豆角加入d免治雞肉度


混合一起食, 食的時候唔覺豆角的草青味, 再點d醬汁一起食, 好好味的,


可能今次我先處理好豆角, 再煎d雞蓉, 所以無晒我唔鍾意食豆角的原因!


 


 


材料: 豆角 (約10-15條) + 免治雞肉 (約200g) + 洋蔥 (約1/4個)


醃料: 水+雞粉+糖+豆粉+麻油(各少許)


 


 


做法:


1) 先將免治雞肉用醃料調味 (約醃半小時)


2) 將豆角洗澡後切成粒粒, 備用


3) 將洋蔥切絲, 備用


4) 用少許油先炒香洋蔥, 再加入豆角粒略炒後, 加入少許水煮熟豆角粒, 盛起


5) d熟豆角粒待涼後, 倒入免治雞肉中混合,


6) 再用少許油煎免治雞肉 (每次少許份量) 煎好後即可上碟。


 


 


p.s. 我今次用咗雞醬+少許美極+麻油, 點d 雞餅嚟食, 都好好味!


 


 


6 則留言:

  1. 又幾得意啵 等我又試下先 .... 係唔係買凍肉舖個d雞柳就ok?
    [版主回覆09/09/2008 11:13:00]我係jusco 買, 佢攪好咗的, 一盒盒咁賣, 你可以去睇下!

    回覆刪除

  2.   中秋節快樂
    [版主回覆09/09/2008 11:14:00]中秋節快樂!

    回覆刪除
  3. 雞蓉我未煎過, 我整過豆角鯪魚餅......都好妹味架 !
    [版主回覆09/09/2008 11:14:00]等我試下用鯪魚配豆角先!

    回覆刪除
  4. MM愛食豆角架..呢個又幾好喎!! 可惜我無時間整比佢食 HAHAHHA
    [版主回覆09/10/2008 19:49:00]你而家咁忙, 我都好少見到你再煮嘢食lu!

    回覆刪除
  5. 豆角可預先用薑炒一炒先, 辟一辟啲腥臭味的.
    [版主回覆09/10/2008 19:50:00]原來係咁! 等我下次試下先!

    回覆刪除
  6. 煮時落燒酒可以去草青味   
    雞肉都可以落酒去腥味.
     

    [版主回覆09/10/2008 19:50:00]我有落酒, 不過唔係燒酒, 我用紹酒!

    回覆刪除

關注我的相關連結: