2007年10月13日 星期六

香煎雞火卷



今日整呢個餸原本唸住卷到好似壽司咁的, 卷下卷下好似唔係整得太好, 最後都包到好似


春卷咁攞去煎, 仲要煎到燶咗d, 不過味道唔錯呢, 而且仲好香脆(煎無咁油),


食完先覺得之前影呢碟餸應該將其中一件切開等大家可以睇到裡面d餡嘛,


蠢咗蠢咗, 下一次定唔會。


 


材料: 免治雞肉 (約$9) + 火腿 (約7-8片) + 春卷皮 (約8-10片)


醃料: 黑椒 + 胡椒粉 + 油 + 水 + 糖 + 雞粉 (各少許)


 


做法:


1) 將雞肉用醃料醃好(約30分鍾), 備用


2) 將火腿切絲, 備用


3) 將約一湯匙雞肉放在春卷皮上推平, 在雞肉上再放上火腿絲後包成卷狀 / 自己喜歡的形狀


4) 放鑊煎香至熟, 即可上碟, 再配上自己喜歡的醬汁一併食用。


 


 


小心得:


唔想用煎的話, 可以改用炸都可以。


 


1 則留言:

  1. 香口食物岩哂MM呀!! 不過佢都要等一排先可以食我D手勢喇 呢排真係忙到傻左
    [版主回覆10/15/2007 21:28:00]我老公都係好鍾意食香口嘢的, 你做還做呀, 都要休息下的。

    回覆刪除

關注我的相關連結: