2007年10月29日 星期一

生磨雪梨露


 


呢d話涼唔涼, 話凍唔凍嘅天氣, 最啱煮糖水食喇! 相信大家都食過


雪梨糖水, 多數都係用嚟燉的多, 今日整呢個, 煮法好方便, 


係我睇書學的, 不過我改咗少少, 就係加咗杞子落去, 食落味道唔錯,


而且食d雪梨絲時, 我以為會好淋, 點知仲好爽下, 而且感覺好新鮮,


因從未咁樣食過。


 


 


材料: 黃金梨 (1個) + 杞子 (數粒) + 雞蛋 (1隻) + 冰糖 (適量) + 檸檬汁 (1茶匙) + 馬碲粉 (1茶匙)


 


做法:


1) 先將雪梨刨成絲, 放入已有檸檬汁的水中浸5-10分鐘, (瀝乾備用)


2) 將2碗清水煲滾, 放入冰糖&杞子, 滾起後才倒入雪梨絲


3) 再次滾起後倒入蛋汁, 略為攪拌成蛋花,


4) 用少許水將馬碲粉攪勻, 倒入煲, 攪拌至糖水再次滾起, 即可關火。


 


 


p.s: 今次用黃金梨, 係因為我雪櫃有, 而用佢的, 其實用邊種雪梨都可以的。


  


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: