2007年10月30日 星期二

面膜種類

 


我相信大家平時都會用到以下幾種類面膜物料:


1) 泥狀 (如海底泥)


2) 撕剝型 (乾透後, 由下以上的撕起個款)


3) 凍膜 or 熱膜 (美容院常用面膜)


4) 紙面膜 (用完即棄個D)


5) 牙膏狀面膜 (個樽身好似牙膏咁, 敷完後用水洗個D)


 


而我多數用4 & 5, 唔講唔知, 就算功效相同, 用唔同物料整出嚟的, 出來效果都會唔同, 不如我又問下大家,


 


 假如全部都係補濕mask, 只係用唔同物料製造出嚟, 你哋認為邊一隻物料敷出嚟嘅效果最差呢?


 


最近我睇到楊x妮賣的落妝產品, 話一支可以做齊落妝, 清潔&補濕......唔係咁記得d對白, 係咁上下意思啦! 我睇完之後支嘢所講的補濕係多餘的, 記然你話比皮膚知你要清潔(即係要排走你唔要的嘢啦), 咁要補濕嚟做乜???


大家一齊分析下,  清潔.....係想皮膚排出唔要的嘢, 補濕....係要皮膚吸收先至會保濕的, 咁你話究竟係要排 or 吸呢????


以前唔識就話會信d大牌子所講覺得好就買番屋企試, 認識咗d原理之後, 就知係d商家用d字眼嚟做的賣點, 買就真係浪費我d金錢lu。


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: