2007年12月23日 星期日

買比自己的聖誕禮物


 


Valmont - renewing pack 係我每年都會買比自己的聖誕禮物啦!


雖然佢唔算平, 但對我來說, 可以用足1年咁耐(因每次只雖搽好薄),


計番條數同出面做個facial 差唔多。


 


我仲記得我第一次買佢時, 真係唔捨得, 但當時我晚晚OT, 自己望


到個樣都會話....乜殘咗咁多, OT 咁辛苦為乜..........係為錢, 但就


換來皮膚殘晒, 就係咁買咗我第一瓶 renewing pack, 我仲好記得


我第一次用時出來個效果及感覺, 個刻覺得塊面有點'乸乸哋' ,


我照等到夠鐘個刻, 係洗面前係要用手係面上按摩, 同卒peeling咁


會卒到一粒粒出嚟, 之後才洗面, 洗完面見到自己塊面係有光澤的,


自個次開始, 我知點解咁貴都咁多人買, 你用過就知點解。


為咗想買平嘢, 每年聖誕我先會買嚟送比自己(因年尾出雙糧嘛),


呢個牌子仲要每年加價, sales 話: 出年又話加價了, 真的想試的話,


就唔好再想了。


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: