2008年1月23日 星期三

Aqueous Cream


之前聽人講話搽呢隻 Aqueous Cream 好好用,  d 媽咪用嚟同bb 搽面, 手隻, 除可用嚟搽身外, 又可當Shower Cream 用, 更有人會搽厚厚係手再帶上手套當hand mask 咁用喎! 因為佢平, 所以無咁唔肉赤。


於是我就四出尋找, 終於比我係卓記找到, 仲要係$27/500g, 冬天用嚟搽身就真係好抵用吓, 此cream 性質溫和, 不刺激皮膚, 仲唔會乾爭爭的! 而且咁大瓶都係$27, 用成年都得, 不過此cream 有唔同廠做的, 所以唔一定同我買果瓶一樣的, 最緊要個名無錯呀!


聽人講這cream 係藥房買會細支d, 係龍城藥房會便宜d, 但可能唔係成日有貨, 除可去卓悅買外, 今日仲比我係mannings (有藥劑師counter個d店舖), 都見到有, 唔想周圍找/ 貪方便的話, 去mannings 買都ok 的, 不過會貴少少, 要$36/500g


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: