2008年1月15日 星期二

炒韓式年糕


 


今日又炒年糕, 不過唔係上海年糕(扁身個


種), 而係韓國年糕, 佢個樣好似我食開的


腸粉咁, 韓國年糕比上海年糕煙韌, 為咗配


合係韓國年糕, 我用落咗泡去炒, 炒完再


灑d芝麻係面, (我發覺再淋d 甜醬係面, 就


似足腸粉喇

 )! 


我就覺得好好味喇(可能

鍾意食泡菜),


炒法同上海年糕差唔多,次我唔打做法喇!


等我偷下懶啦! 想睇就 click 入去上海年糕 


呢度啦! 不過炒的時間就要耐番d 喎!  


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: