2008年9月10日 星期三

木耳冬菇炒蛋


 


呢排番part-time, 所以有時都會出街食, 就算要煮, 都會整d簡簡單單的餸就算,


仲要煮餸時要快快手手咁完成, 唔係有排都無得食, 所以就整咗呢道又快又健康


的餸喇!


 


 


材料: 冬菇 (約3-4隻) + 木耳絲 (約1個飯碗) + 雞蛋 (3隻) + 紹酒 (少許) + 洋蔥 (1/4個)


 


做法:


1) 先將雞蛋+少許雞粉打勻, 備用


2) 將冬菇浸軟後切絲, 備用


3) 木耳絲浸軟, 瀝乾備用


4) 將洋蔥切絲, 備用


5) 用少許油先將洋蔥炒香, 再加入冬菇, 木耳絲略炒, 再加少許雞粉, 水及紹酒將木耳絲,冬菇炒至熟, 再將雞液倒入, 煮熟即可上碟。


 


 


4 則留言:

  1. hihi你好,得閒就來看看丫.thx

    回覆刪除
  2. 靚靚, 你的木耳係一包包買的嗎?
    浸法係唔係同雲耳一樣架.
    [版主回覆09/12/2008 11:55:00]係呀! 我一包買架, 切好晒的!
    浸法同雲耳係一樣架!

    回覆刪除
  3. 呢碟炒蛋真係好健康, 素食者都啱.
    [版主回覆09/12/2008 11:55:00]呢個好健康架!

    回覆刪除
  4. 冬菇木耳我都鍾意喎,岩哂我
    [版主回覆09/12/2008 11:56:00]木耳我好鍾意食架! 自知道木耳係好有益之後, 我煮餸都會用佢多d!

    回覆刪除

關注我的相關連結: